MOODOÏD - Je suis la Montagne - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

środa, 25 czerwca 2014

MOODOÏD - Je suis la Montagne - tłumaczenie z francuskiego

Album z którego pochodzi prezentowany poniżej utwór wyróżnia się niebagatelną okładką. Sam utwór z kolei przykuwa uwagę specyficznym klimatem, który wspaniale komponuje się z genialnym teledyskiem zrealizowanym komplementarnie z pozostałymi elementami - obok takiego tworu nie można przejść obojętnie.

Utwór: Je suis la Montagne
Wykonawca: Moodoïd
Album: Moodoïd -EP (2013)




Je suis la montagne
Je suis sous les arbres
La tête dans les nuages
Je suis à l'intérieur de toi

La terre est mon pelage
Mon âme dans la nature
Je vole au dessus du temps
Je suis la montagne
Jestem górą
Jestem pod drzewami
Głowa w chmurach
Jestem w tobie

Ziemia jest moją sierścią
Moja dusza zawiera się w przyrodzie
Unoszę się z czasem
Jestem górą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz