Piątkowe tłumaczenie - Robi - On ne meurt plus d'amour - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 18 kwietnia 2014

Piątkowe tłumaczenie - Robi - On ne meurt plus d'amour - tłumaczenie z francuskiego

W piątek po tygodniu trochę starszych, czy bardziej popularnych utworów powracam do całkiem odmiennego i jednak bliższego mi gatunku.
Ponownie Robi, tym razem z utworem, który wydano również jako singiel chociaż w ramach całości przypadł mu udział w albumie L'hiver et la joie.


Utwór: On ne meurt plus d'amour
Wykonawca: Robi
Album: L'hiver et la joie (2013)




J'avance nue
Mes larmes brûlent
Je me relève
Au levant
Un peuple est seul
Ceux qui me veulent
M'auront
Autant qu'avant
J'ai rien appris
Rien chaque fois
Sinon qu'on n'en meurt pas
Sinon qu'on n'en meurt pas
C'est la nuit
ô triste jour
On ne meurt plus d'amour

[Refrain]
On ne meurt plus d'amour
On ne meurt plus
On ne meurt plus d'amour
On ne meurt plus
On ne meurt plus d'amour
On ne meurt plus
On ne meurt plus

Passe au travers
Embrasse l'air
Tu me vois
Tu me vois devant
Passe la tendresse
De l'absente
Passe-moi
Passe-moi dedans
J'ai rien appris
Rien chaque fois
Sinon qu'on n'en meurt pas
Sinon qu'on n'en meurt pas
C'est la nuit
ô triste jour
On ne meurt plus d'amour

[Refrain] (x2)

Va si j'y suis
Va si je fuis
Toi qui
Toi qui essayes
Pleure et appelle
L'entre-deux-ciels
Toi qui
Toi qui t'y frayes
J'ai rien appris
Rien chaque fois
Sinon qu'on n'en meurt pas
Sinon qu'on n'en meurt pas
C'est la nuit
ô triste jour
On ne meurt plus d'amour

[Refrain] (x2)

On ne meurt plus
On ne meurt plus
On ne meurt plus
On ne meurt plus
Kroczę nago
Moje łzy palą
Powstaję
O wschodzie
Naród jest samotny
Ci, którzy mnie pragną
Będą mnie mieli
Jak przedtem
Niczego się nie nauczyłam
Nic za każdym razem
Poza tym, że się nie umiera
Poza tym, że się nie umiera
Oto noc
Smutny dzień
Już nie umiera się z miłości

[Refren]
Już nie umiera się z miłości
Już się nie umiera
Już nie umiera się z miłości
Już się nie umiera
Już nie umiera się z miłości
Już się nie umiera
Już się nie umiera

Przechodzę
Całuję powietrze
Widzisz mnie
Widzisz mnie przed
Przemija kruchość
W pustkę/nieobecność
Miń mnie
Miń mnie wewnątrz
Niczego się nie nauczyłam
Niczego, za każdym razem
Poza tym, że się nie umiera
Poza tym, że się nie umiera
Oto noc
Smutny dzień
Już nie umiera się z miłości

[Refren] (x2)

Idź jeśli jestem
Idź jeśli mam zamiar
Ty, który
Ty, który próbujesz
Płakać i wzywać
Pomiędzy światami
Ty, który
Ty, który toruje sobie szlak
Niczego się nie nauczyłam
Nic, za każdym razem
Poza tym, że się nie umiera
Poza tym, że się nie umiera
Oto noc
Smutny dzień
Już nie umiera się z miłości

[Refren] (x2)

Już się nie umiera
Już się nie umiera
Już się nie umiera
Już się nie umiera





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz