Piątkowe tłumaczenie - Robi - Ma route - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 4 kwietnia 2014

Piątkowe tłumaczenie - Robi - Ma route - tłumaczenie z francuskiego

Chociaż internet z reguły zawiera prawie wszystko co człowiek wymyślił to jednak są jeszcze takie rzeczy których znaleźć nie sposób. Właśnie tak było w przypadku tego tekstu, ale dzięki uprzejmości samego wykonawcy został on udostępniony. Dziękuję również anonimowemu komentatorowi, który zwrócił moją uwagę na ten utwór.
Zatem przechodząc już do właściwego piątkowego tłumaczenia, kontynuujemy przygodę z Robi. Zapraszam, bo jak już pisałem jest to szczególnie interesujące doświadczenie, na które chciałbym zwrócić szczególną uwagę. Dlaczego? Bo warto - gorąco polecam.


Utwór: Ma route
Wykonawca: Robi
Album: L'hiver et la joie (2013)






Je vais
La faute aux courants d’air
Aux creux, aux côtes
Au chien d’hiver
Je vais, je viens
Manger dormir
Siffler matin, rater partir

Je vais, je vais
Je viens, je danse
Aux choses, en vain
Mes mains avancent
J’y vais, j’en viens,
Manger dormir
Souffler matin
Rater partir
Ma route est la même
Je n’ai pas le temps
Ma route est la même
Je n’ai pas le temps

Je vais au nom du nom des vents
J’y vais au son, vais de l’avant
J’y vais, j’en viens
Manger dormir
S’aimer matin
Rater partir

Je vais, je vais
Je viens, je tends
Au mieux, aux miens
Au pire autant
J’y vais, j’en viens
Manger dormir
S’aider matin
Rater partir

Ma route est la même
Je n’ai pas le temps
Ma route est la même
Je n’ai pas le temps
Idę
Przewinienie w przepływie powietrza
Pustce, pochyłościach
Pieskiej zimie
Idę, przychodzę
Jedzenie, spanie
Gwizdanie poranne, przegapiony czas odejścia

Idę, idę
Przychodzę, tańczę
Z przedmiotami, na próżno
Moje ręce wyciągnięte
Idę, idę
Jedzenie, spanie
Zdumienie poranne
Utracony czas odejścia
Moja droga jest taka sama
Nie mam czasu
Moja droga jest taka sama
Nie mam czasu

Będę kroczyć w imieniu wiatrów
Idę tam przy brzmieniu, idę naprzód krocząc
Idę, idę
Jedzenie, spanie
Poranna miłość
Utracony czas odejścia

Idę, idę,
Przychodzę, próbuję
Jak najlepiej, dla siebie
W najgorszym razie tyle co
Idę, idę
Jedzenie, spanie
Poranna pomoc
Utracony czas odejścia

Moja droga jest taka sama
Nie mam czasu
Moja droga jest taka sama
Nie mam czasu






2 komentarze: