Détroit - Null & Void - nowy utwór z albumu Horizons - tłumaczenie z angielskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 4 listopada 2013

Détroit - Null & Void - nowy utwór z albumu Horizons - tłumaczenie z angielskiego

Po prostu nie mogłem sobie odmówić tej przyjemności.. Zwykle tłumaczę teksty francuskie, ale ponieważ kolejny utwór (tym razem anglojęzyczny) z ich zapowiedzianej płyty jest świetny, nie mogłem pozostawić go bez tłumaczenia.
Album ukaże się 18 listopada, pierwszym singlem jest utwór Droit Dans Le Soleil.






Utwór: Null & Void
Wykonawca: Détroit
Album: Horizons (2013)




Here I am,
God knows I'm stranded in our times
Suffocated, a champion in his prime
Call me a computer illiterate
Label me
Non-existent, null and void

Humble flowers,
Stifled in our glorious backyards

Scurrying lovely little big brothers
Recording my life
Tamed children
Under the latest spell
Nice and pretty
Better them than me

Overloaded realm, homeland of the genius
And the lamebrain
Do I have my place or
Will I keep digging through the sand
Will me
To be a leader as your slave
Or label me
Non-existent, null and void
Non-existent, null and void
Null and void
Non-existent, null and void
Oto jestem,
Bóg wie, że utknąłem w naszych czasach
Zdławiony, mistrz w sile wieku
Nazywaj mnie analfabetą komputerowym
Oznacz mnie
Nieistniejący, nieważny

Pokorne kwiaty,
Zduszone w naszych wspaniałych podwórkach
Pędzący śliczni mali wielcy bracia
Zapisujący moje życie
Poskromione dzieci
Pod ostatnim zaklęciem
Miłe i piękne
Lepsze one niż ja

Przeciążona kraina, ojczyzna geniusza
I głupca
Czy mam swoje miejsce, czy
Dalej będę przekopywał się przez piach
Niech taka będzie twoja wola
Bym był przywódcą jako twój niewolnik
Albo oznacz mnie
Nieistniejący, nieważny
Nieistniejący, nieważny
Nieważny
Nieistniejący, nieważny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz