Bertrand Belin - Un Déluge - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 14 października 2013

Bertrand Belin - Un Déluge - tłumaczenie z francuskiego

Ta stylizacja teledysku, stylizacja brody, czy nawet stylizacja głosu przywołuje na myśl zespół The National, ale być może to tylko takie skojarzenie. Bez względu na stylizację poniższego wykonania proponuję tym razem wykonawcę znanego i cenionego we Francji, jest nim Bertrand Belin. Artysta nie należy do popowych i warto wczuć się w jego alternatywną lekkość bytu.
Poniżej dla pełnego nasycenia dwa dodatkowe wykonania - rejestracja z występów na żywo. Szczególnie polecam drugie wykonanie, gdzie zobaczyć wręcz można jak silna jest osobowość tego artysty, trudno pozostać obojętnym.


Utwór: Un Déluge
Wykonawca: Bertrand Belin
Album: Parcs (2013)




La route s’arrête soudain
Au delà de là plus rien
Pas une empreinte de pas
Plus rien
Quel tour m'as tu joué

Je vais te trouver
C'est certain
Tu ne peux pas être bien loin
Étouffant tes rires d'enfante
Allongé sur le ventre
Je vais te trouver
Je vais te trouver
Un déluge pour toi
Un déluge pour moi
Pour nous un déluge

Toute la soirée
J'ai cherché
Mon cœur ne s'est pas emballé
Par ma bouche l'air de dire
Jailli comme un sifflet de gaieté
Je t'ai retrouvé
Je t'ai retrouvé
Un déluge pour toi
Un déluge pour moi
Pour nous un déluge

Un déluge pour toi
Un déluge pour moi
Pour nous un déluge
Nagle droga się zatrzymuje
Tam - nie ma już nic
Żadnych śladów
Nic
Co za ruch z twojej strony

Znajdę cię
To pewne
Nie możesz być daleko
Tłumisz swój dziecięcy śmiech
Leżąc na brzuchu
Znajdę cię
Znajdę cię
Zalewa ciebie *1
Zalewa mnie
Istny potop dla nas

Cały wieczór
Szukałem
Moje serce nie jest spakowane
Powietrze przemawia przez moje usta
Wystrzeliwuje jak wesoły gwizd
Znalazłem cię
Znalazłem cię
Zalewa ciebie
Zalewa mnie
Istny potop dla nas

Zalewa ciebie
Zalewa mnie
Istny potop dla nas



*1 powinno być dosłownie "potop dla ciebie"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz