Stromae - Formidable (ceci n'est pas une leçon) - tłumaczenie i śpiewomocnik

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

wtorek, 16 maja 2017

Stromae - Formidable (ceci n'est pas une leçon) - tłumaczenie i śpiewomocnik

paroles napisy słowa tekst lyrics tłumaczenie traduction translation
Dzisiaj, ponownie nadrabiając braki na łamach tego serwisu, wracamy do jednego z ważniejszych utworów ostatnich lat.

Utwór: Formidable
Wykonawca: Stromae
Album: Racine carrée (2013)




[Refrain]
Formidable, formidable
Tu étais formidable, j'étais fort minable
Nous étions formidables
Formidable
Tu étais formidable, j'étais fort minable
Nous étions formidables

[Couplet 1]
Oh bébé - oups ! - mademoiselle
J'vais pas vous draguer, promis juré

J'suis célibataire, depuis hier putain !
J'peux pas faire d'enfant et bon c'est pas - Eh reviens !

Cinq minutes quoi ! J't'ai pas insultée
J'suis poli, courtois, et un peu fort bourré
Et pour les mecs comme moi, vous avez autre chose à faire hein
Vous m'auriez vu hier...
J'étais...

[Refrain]
Formidable, formidable
Tu étais formidable, j'étais fort minable
Nous étions formidables
Formidable
Tu étais formidable, j'étais fort minable
Nous étions formidables

[Couplet 2]
Eh tu t'es regardé, tu t'crois beau
Parce que tu t'es marié, mais c'est qu'un anneau
Mec, t'emballe pas, elle va t'larguer comme elles le font chaque fois
Et puis l'autre fille, tu lui en as parlé ?
Si tu veux je lui dis, comme ça c'est réglé

Et au p'tit aussi, enfin si vous en avez
Attends trois ans, sept ans, et là vous verrez
Si c'est...

[Refrain]
Formidable, formidable
Tu étais formidable, j'étais fort minable
Nous étions formidables
Formidable
Tu étais formidable, j'étais fort minable
Nous étions formidables

[Couplet 3]
Et petite - oh pardon ! - petit
Tu sais dans la vie y'a ni méchant ni gentil
Si Maman est chiante, c'est qu'elle a peur d'être mamie

Si Papa trompe Maman, c'est parce que Maman vieillit, tiens
Pourquoi t'es tout rouge ? Ben reviens gamin !
Et qu'est-ce que vous avez tous, à me regarder comme un singe, vous ?
Ah oui vous êtes saints, vous !
Bande de macaques !
Donnez-moi un bébé singe, il sera...

[Refrain]
Formidable, formidable
Tu étais formidable, j'étais fort minable
Nous étions formidables
Formidable
Tu étais formidable, j'étais fort minable
Nous étions formidables
[Refren]
Wspaniała, wspaaaaaniała
Byłaś wspaniała, ja byłem żałosny
(razem) Byliśmy wspaniali
Wspaniali
Byłaś wspaniała, ja byłem żałosny
(razem) Byliśmy wspaniali

[Zwrotka 1]
O dziecino, ups: panienko
Nie chciałem pani podrywać, zapewniam, przysięgam
Jestem sam od wczoraj, cholera!
Nie mogę mieć dzieci, i cóż to nie przez... Hej wróć!
5 minut, co!? Nie obraziłem cię
Jestem miły, uprzejmy i trochę (za bardzo) pijany
Ale dla facetów takich jak ja, masz inne rzeczy do roboty
Powinnaś była mnie wczoraj widzieć...
Byłem...

[Refren]
Wspaniała, wspaaaaaniała
Byłaś wspaniała, ja byłem żałosny
(razem) Byliśmy wspaniali
Wspaniali
Byłaś wspaniała, ja byłem żałosny
(razem) Byliśmy wspaniali

[Zwrotka 2]
Ach spójrz na siebie, myślisz, że jesteś piękny
Ponieważ jesteś żonaty, ale to tylko pierścionek
Człowieku, nie daj się ponieść, ona cię rzuci jak one to mają w zwyczaju
A poza tym ta druga dziewczyna, mówiłeś o niej żonie?
Jeśli chcesz, to jej powiem, będziemy kwita.
A co do dzieciaka, jeśli go macie, poczekaj 3 lata, 7 lat i zobaczycie,
Czy to jest...

[Refren]
Wspaniała, wspaaaaaniała
Byłaś wspaniała, ja byłem żałosny
(razem) Byliśmy wspaniali
Wspaniali
Byłaś wspaniała, ja byłem żałosny
(razem) Byliśmy wspaniali

[Zwrotka 3]
Hej dziewczynko - a przepraszam! - chłopczyku
Wiesz, w życiu nie ma ani złych, ani dobrych
Jeśli mamusia jest nieznośna, to dlatego że boi się zostać babcią
Jeśli tatuś zdradza mamusię, to ponieważ mamusia się starzeje, patrz
Dlaczego poczerwieniałeś? Wracaj dzieciaku!
A co z wami jest nie tak, że patrzycie na mnie jak na małpę, a wy?
A tak, wy jesteście święci, wy!
Banda małp!
Dajcie mi małą małpkę, ona będzie...

[Refren]
Wspaniała, wspaaaaaniała
Byłaś wspaniała, ja byłem żałosny
(razem) Byliśmy wspaniali
Wspaniali
Byłaś wspaniała, ja byłem żałosny
(razem) Byliśmy wspaniali
Śpiewomocnik:
formidable formidable
tu[i] ete formidable rzete forminable
nuzetią formidable
formidable
tu[i] ete formidable rzete forminable
nuzetią fiormidable

o bebe ups madmłazell
rzewe pa wu drage promi rzure
rzsłi selibater depłijer putę
rzpe pa fer a dąfą e bą sepa e rewię
sąminut kła rzte pa ąsulte
rzłi poli kurtła e ą pe forbure
e pur le mek kom mła wuzawe otr szoz afer hę
wu morie wu ijer
rzete

formidable formidable
tu[i] ete formidable rzete forminable
nuzetią firmidable
formidable
tu[i] ete formidable rzete forminable
nuzetią firmidable

e tu[i] te regarde tu[i] tkrła bo
pars ke tu[i] te marie me se kanano
mek tąbal pa el wa telarge kom el le fą szak fła
e płi lotr fij tu[i] lłi ąna parle
si tu[i] we rze lłi di kom sa se regle
e o pti osi ąfą si wuząnawe
atąd trłazą setą e la wu were si se

formidable formidable
tu[i] ete formidable rzete forminable
nuzetią firmidable
formidable
tu[i] ete formidable rzete forminable
nuzetią firmidable

e petit ą pardą peti
tu[i] se dą la wi ja ni mek ni rzątil
si mamą e szijąt se kel a per detr mami
si papa trąp mamą se parske mamą wieji tię
purkła te tu rurz bą rewię gamę
e keske wuzawe tus a me regarde kom ą sąż wu
a łi wuzet są wu
bąd de makake
done mła ą bebe sąż il sera

formidable formidable
tu[i] ete formidable rzete forminable
nuzetią firmidable
formidable
tu[i] ete formidable rzete forminable
nuzetią firmidable

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz