Мon amour mon ami - Marie Laforet - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

wtorek, 28 kwietnia 2015

Мon amour mon ami - Marie Laforet - tłumaczenie z francuskiego

Utwór pochodzi z 1967, ale ukazał się również na wznowionej płycie z 2002 roku pt. Marie Laforêt.

Utwór: Mon amour mon ami
Wykonawca: Marie Laforêt
Album: Marie Laforêt (najnowsze wydanie z 2002 roku właśnie pod tym tytułem - utwór pochodzi z 1967 roku, wydany parokrotnie na kilku innych, wcześniejszych albumach tej artystki, m.in. w 1968 roku na płycie zatytułowanej Album: 4 - Marie Laforêt, ale również na składance winylowej złożonej z dwóch płyt pt. 24 Succès z 1974 roku)





Toi mon amour, mon ami
Quand je rêve c'est de toi
Mon amour, mon ami
Quand je chante c'est pour toi
Mon amour, mon ami
Je ne peux vivre sans toi
Mon amour, mon ami
Et je ne sais pas pourquoi

Je n'ai pas connu d'autre garçon que toi
Si j'en ai connu je ne m'en souviens pas
A quoi bon chercher faire des comparaisons
J'ai un coeur qui sait quand il a raison
Et puisqu'il a pris ton nom

Toi mon amour, mon ami
Quand je rêve c'est de toi
Mon amour, mon ami
Quand je chante c'est pour toi
Mon amour, mon ami
Je ne peux vivre sans toi
Mon amour, mon ami
Et je sais très bien pourquoi

On ne sait jamais jusqu'où ira l'amour

Et moi qui croyais pouvoir t'aimer toujours
Oui je t'ai quitté et j'ai beau résister
Je chante parfois à d'autres que toi
Un peu moins bien chaque fois

Toi mon amour, mon ami
Quand je rêve c'est de toi
Mon amour, mon ami
Quand je chante c'est pour toi
Mon amour, mon ami
Je ne peux vivre sans toi
Mon amour, mon ami
Et je ne sais pas pourquoi
Ty kochanie moje, mój przyjacielu
Kiedy śnię to o tobie
Kochanie moje, mój przyjacielu
Kiedy śpiewam, to dla ciebie
Kochanie moje, mój przyjacielu
Nie mogę bez ciebie żyć
Kochanie moje, mój przyjacielu
I nie wiem dlaczego

Nie znałam innego chłopca niż ciebie
Jeśli znałam, nie pamiętam
Po cóż więc szukać porównań
Mam serce, które wie kiedy ma rację
Tym bardziej, że przybrało twoje imię

Ty kochanie moje, mój przyjacielu
Kiedy śnię to o tobie
Kochanie moje, mój przyjacielu
Kiedy śpiewam, to dla ciebie
Kochanie moje, mój przyjacielu
Nie mogę bez ciebie żyć
Kochanie moje, mój przyjacielu
I doskonale wiem dlaczego

Nigdy nie wiadomo jak daleko podąży miłość
I ja wierząca, że będę cię kochać zawsze
Tak opuściłam cię i bardzo się opieram
Czasami śpiewam innym niż tobie
Za każdym razem nieco gorzej

Ty kochanie moje, mój przyjacielu
Kiedy śnię o tobie
Kochanie moje, mój przyjacielu
Kiedy śpiewam, to dla ciebie
Kochanie moje, mój przyjacielu
Nie mogę bez ciebie żyć
Kochanie moje, mój przyjacielu
I nie wiem dlaczego
Album: 24 Succes

Album: Marie Laforêt - Album 4


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz