Piątkowe tłumaczenie - En doucer - Liz Cherhal - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 17 kwietnia 2015

Piątkowe tłumaczenie - En doucer - Liz Cherhal - tłumaczenie z francuskiego

Siostra tejże pani, Jeanne Cherhal, jest nam doskonale znana, ale Liz jeszcze nie gościliśmy, a warto.






Utwór: En Doucer
Wykonawca: Liz Cherhal
Album: Les Survivantes (2015)





Ça commence avec un danse
Puis dans le sud de la France
En couleur
En écrivant deux trois ligne
Tes yeux qui sur moi cheminent
En douceur
En douceur
J'ai pas peur
Quand j'y pense
Dans cette voiture sans essence
Qui avance
A cent à l'heure

C'est quand la nuit est tombée
Que tu t'es mis à parler
Confidence
Caché sous des mots légers
Tu révélais un secret en puissance
J'ai pleuré

J'ai eu peur
Mais silence
Là dans le sud de la France
Drôle d'ambiance
Mal au coeur

Moi ça m'a mise en colère
T'aurais dû l'dire à ton père

Tu l'as pas fait et tu l'f'ras pas
Et puis tu dois vivre avec ça
Sur le coeur
On va pas décider maintenant
Si on racontera aux enfant
Ce malheur
Ce malheur qui blessa ton enfance

Mais dans le sud de la France
On est deux on a moins peur
Viens dans mes bras dans mon coeur
Je suis là et j'ai pas peur
Zaczyna się od tańca
Później na południu Francji
W kolorach
Zapisując dwie, trzy linie
Twoje oczy na mojej drodze
Powoli
Powoli
Nie obawiam się
Kiedy o tym myślę
W tym pojeździe bez paliwa
Które postępuje
Sto na godzinę

To dzieje się gdy zapada noc
Gdy zaczynasz do mnie mówić
W zaufaniu
Skryty pod lekkimi słowami
Zdradzasz tajemny sekret
Płakałam

Bałam się
Ale cisza
Tam na południu Francji
Śmieszny nastrój
Strapienie

To mnie złości
Trzeba było powiedzieć to twojemu ojcu

Nie zrobiłeś tego i nie zrobisz
I później będziesz musiał z tym żyć
W sercu
Nie decydujmy teraz
Jeśli mówimy o dziecku
To nieszczęście
To nieszczęście, które uwiera twoje dzieciństwo
Ale na południu Francji
We dwoje strach jest mniejszy
Przyjdź w me ramiona, do mojego serca
Jestem tam i nie boję się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz