Piątkowe tłumaczenie - Elodie Frégé - La ceinture - Copains D'abord

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 10 października 2014

Piątkowe tłumaczenie - Elodie Frégé - La ceinture - Copains D'abord










Utwór: La Ceinture
Wykonawca: Elodie Frégé
Album: Le Jeu des 7 erreurs (2006)





Non,pas sur la bouche
Même si c'est louche
Puisque ma langue
A le goût de ta vertu
De ton honneur perdu

Non pas sur les lèvres
Même si j'en rêve
Même si je tremble
Et bien que mon coeur soit nu
Mon âme est revêtue

De pudeur et d'impudence
Sans te faire offense
Mieux n'vaut pas tenter sa chance
Rien ne dure
Au dessus de la ceinture

Non, pas sur la bouche
Même sous la douche
Même si c'est dur
Je te mordrai c'est promis
Tous les coups sont permis

Non, pas sur les lèvres
Même pas en rêve
A sang pour sûr
Ou tu mangeras ton pain gris
Mon coeur est endurçi

Ne tire pas sur l'ambulance
Car de la potence
Plus rien n'a plus d'importance
Rien ne dure
Au dessus de la ceinture

Non, pas sur la bouche
Je sais, je touche
Le fond du lac
Le temps des cerises est mort
Le diable est dans le corps

Non, pas sur les lèvres
Non c'est pas mièvre
C'est pas le trac
Mais je préfère me donner crue
Sans revers, ni refus

Rendons nous à l'évidence
Tout est cuit d'avance
Mieux n'vaut pas tenter sa chance
Rien ne dure
Au dessus de la ceinture

Non,pas sur la bouche
Je sais c'est louche
Puisque ma peau
A l'odeur de ton odeur
Au dehors il fait chaud

Non, pas sur les lèvres
Jamais de trêve
Et pas d'assauts
Le bonheur est dans la pente
Entre le sol et le ventre

Entre l'oubli et l'oubli
Bel oiseau du paradis
Joue plutôt "jeux interdits"
Rien ne dure
Au dessus de la ceinture.
Nie, nie w usta
Nawet jeśli to podejrzane
Ponieważ mój język
Ma smak cnoty
Twojego utraconego honoru

Nie, nie w wargi
Nawet jeśli śnię
Nawet jeśli drżę
I chociaż moje serce obnażone
Moja dusza jest okryta

Pudrem i bezczelnością
Bez obrazy dla ciebie
Lepiej nie tracić okazji
Nic nie trwa
Od pasa w górę

Nie, nie w usta
Nawet pod prysznicem
Nawet jeśli to trudne
Będę cię gryźć, obiecuję
Wszystkie chwyty dozwolone

Nie, nie w wargi
Nawet w snach
Do krwi dla pewności
Lub gdy będziesz jadł swój razowy chleb
Moje serce jest zahartowane

Nie strzelać do pogotowia
To przez szubienicę
Nic nie jest ważniejsze
Nic nie trwa
Od pasa w górę

Nie, nie w usta
Wiem, dotykam
Dna jeziora
Czas wiśni jest martwy
Diabeł tkwi w ciele

Nie, nie w wargi
Nie to niegrzecznie
To nie jest trema
Ale wolę być dla siebie surową
Bez odwrotu, czy odmowy

Spójrzmy prawdzie w oczy
Wszystko jest przygotowane z góry
Lepiej nie tracić okazji
Nic nie trwa
Od pasa w górę

Nie, nie w usta
Wiem to wątpliwe
Ponieważ moja skóra
Ma twój zapach
Na zewnątrz gorąco

Nie, nie w wargi
Bez rozejmu
I ataków
Szczęście jest na równi pochyłej
Między ziemią a brzuchem

Między zapomnieniem a zapomnieniem
Piękny rajski ptak
Odgrywa raczej "zakazane gierki"
Nic nie trwa
Od pasa w górę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz