Irma - Save Me - tłumaczenie z ?? angielskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

niedziela, 25 maja 2014

Irma - Save Me - tłumaczenie z ?? angielskiego

Irma o której pisałem już przy okazji utworów:
Alors on danse
La javanaise
jest artystką, której kibicuję z całego serca ponieważ strasznie urzekły mnie jej wcześniejsze wykonania. Żałuję jedynie, że nowa (druga w jej dyskografii) czysto komercyjna płyta, niestety jest wydana w całości w języku angielskim. Ale ponieważ życzę jej jak najlepiej poniżej robię wyjątek i zamieszczam tłumaczenie do angielskiego singla pochodzącego z właśnie tego krążka.
Nie zmienia to faktu, że najbardziej przypadają mi do gustu piosenki, które wykonuje w języku francuskim. Poniższe polecam jednak również z uwagi na teledysk, który jest bardzo oryginalny i przepięknie komponuje się z muzyką - pełen profesjonalizm + oryginalne efekty, radość i szczerość.

Utwór: Save Me
Wykonawca: Irma
Album: Faces (2014)





When the sun goes down
When the night breaks the charm
That won't [?] me to you
This will people lost time we kiss
Don't kiss me [?] cause soon I'll be gone, baby

Save me, save me, save me, save me from this...
La la la la la
La la la la-la la-la
La la la la la
La la la la...

Don't cover your ears
Don't cover my eyes
Oh I want to see the light
Lay down my heart at your feet
Let it go, let it sleep
Cause it cried, and it cried, and it cried, and it cried...

Save me, save me, save me, save me from this...
La la la la la
La la la la-la la-la
La la la la la
La la la la...

Oh it's not good for me
You're not good for me
You're not good for me...
Somebody save me, save me, save me, save me from your...
La la la la la
La la la la-la la-la
La-la la la la
La la la la...

Save me, save me, save me, save me from your...
La la la la la
La la la la-la la-la
La la la la la
La la la la love
Kiedy słońce zachodzi
Kiedy noc przełamuje czar
To nie [?zbliży mnie?] do ciebie
To zatraci ludzki czas, gdy się całujemy
Nie całuj mnie [?bez słońca?], bo wkrótce już mnie nie będzie, dziecino

Ocal mnie, ocal mnie, ocal mnie, ocal mnie od tego
La la la la la
La la la la-la la-la
La la la la la
La la la la...

Nie zamykaj swoich uszu
Nie zamykaj moich oczu
Och, chcę widzieć światło
Połóż moje serce u twych stóp
Uwolnij je, pozwól mu zasnąć
Bo płakało, i płakało, i płakało, i płakało...


Ocal mnie, ocal mnie, ocal mnie, ocal mnie od tego
La la la la la
La la la la-la la-la
La la la la la
La la la la...

Och, to nie jest dla mnie dobre
Nie jesteś dla mnie dobry
Nie jesteś dla mnie dobry...
Niech ktoś mnie ocali, mnie ocali, mnie ocali, ocali mnie od ciebie...
La la la la la
La la la la-la la-la
La la la la la
La la la la...

Ocal mnie, ocal mnie, ocal mnie, ocal mnie od swojej
La la la la la
La la la la-la la-la
La la la la la
La la la la miłości
A dodatkowo jeszcze jeden utwór, który bardzo mocno podkreśla ekspresję artystki w wykonaniu utworu country.

Utwór: Catch the wind
Wykonawca: Irma
Album: Faces (2014)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz