Coralie Clement - Samba De Mon Cœur Qui Bat - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

środa, 7 maja 2014

Coralie Clement - Samba De Mon Cœur Qui Bat - tłumaczenie z francuskiego

Coralie Clement jest francuską piosenkarką, a co istotne z punktu widzenia zawartości "Karmnika dla ptaków" jest siostrą znanego w naszych kręgach Benjamina Biolay. Ale ponieważ nie chcę rozpisywać się odnośnie szczegółów poniżej zamieszczam same najistotniejsze informacje, które podaję za Wikipedią:
Inspiracje:  Françoise Hardy, Jane Birkin i Serge Gainsbourg
Pierwszy album: nagrała studiując historię, poniższy utwór pochodzi z tego właśnie albumu
Współpraca: przy pierwszym albumie spory udział miał właśnie jej brat, który napisał i zaaranżował 10 z 12 utworów.
Dalsza kariera: drugi album  Bye bye beauté został wydany w 2005 roku i miał o wiele bardziej popowo rockowy charakter.
Dyskografia:
Salle des pas perdus (2001)
Bye bye beauté (2005)
Toystore (2008)

Utwór: Samba De Mon Cœur Qui Bat
Wykonawca: Coralie Clement
Album: Salle des pas-perdus (2001)



Mon dieu que c'est lá¢che
Que c'est facheux
Quelle tragédie,quel tracas
Mon dieu que c'est vache
Mon amoureux est reparti lá -bas
Mon dieu que c'est triste
Il m'aimait si peu
Moi je l'aimais tant je crois
Mon dieu tu t'en fiches
Toi tu n'as d'yeux
Que pour une autre que moi
Máªme si le temps passe
Je n'oublie pas

La samba
La samba des jours avec toi
La samba des jours avec toi
La samba de mon coeur qui bat
La samba
La samba des jours avec toi
La samba des jours avec toi
La samba de mon coeur qui bat
Samba de mon coeur qui bat

Mon dieu que c'est moche
C'est ennuyeux
Tu t'es joué de moi
Mon dieu que c'est cloche
De se dire adieu
Et Paris est si froid
Mon dieu si tu existes máªme un peu
Ramá¨ne-moi
Mon aquarelliste
Si vaniteux
Qui ne peignait que moi
Máªme si le temps passe
Je n'oublie pas

Mój Boże jaka to podłość
Jaka przykrość
Co za tragedia, co za kłopot
Mój Boże, co za niegodziwość
Moja miłość znowu odeszła
Mój Boże jakie to smutne
On ledwie mnie kochał
Wierzę, że kochałam go tak bardzo
Mój Boże, Ciebie to nie obchodzi
Spoglądasz
Tylko na innych niż ja
Nawet jeśli czas minie
Nie zapomnę

Samba
Dni samby z tobą
Dni samby z tobą
Samby mojego bijącego serca
Samba
Dni samby z tobą
Dni samby z tobą
Samby mojego bijącego serca
Samba mojego bijącego serca

Mój Boże, jakie to podłe
Jakie kłopotliwe
Bawiłeś się mną
Mój Boże, jakie to idiotyczne
Powiedzieć sobie do widzenia
I Paryż jest tak zimny
Mój Boże jeśli choć trochę istniejesz
Zwróć mi
Mojego artystę (akwarelistę)
Tak próżnego
Który malował tylko mnie
Nawet jeśli czas minie
Nie zapomnę



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz