Irma - La javanaise - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Irma - La javanaise - tłumaczenie z francuskiego

Irma Pany - pomimo faktu wydania albumu anglojęzycznego - stosunkowo często udziela się wykonując również piosenki w języku francuskim. Tym razem prezentuję klasyk napisany przez Serge'a Gainsbourg'a - pt.: La Javanaise". Pierwotnie utwór powstał z myślą o Juliette Gréco, ale sam autor co zaprezentuję na końcu, przywiązał się do niego i również go wykonywał.
Co do głównej bohaterki wpisu, nie wiedzieć czemu, jej również jest z nim tj. z La Javanaise do twarzy.

Utwór: La javanaise
Wykonawca: Irma Pany




J'avoue
J'en ai
Bavé
Pas vous
Mon amour
Avant
D'avoir
Eu vent
De vous
Mon amour

Ne vous déplaise
En dansant la Javanaise
Nous nous aimions
Le temps d'une chanson

A votre
Avis
Qu'avons-nous vu
De l'amour
De vous
A moi
Vous m'avez eu
Mon amour

Ne vous déplaise
En dansant la Javanaise
Nous nous aimions
Le temps d'une chanson

Hélas
Avril
En vain
Me voue
A l'amour
J'avais
Envie
De voir
En vous
Cet amour

Ne vous déplaise
En dansant la Javanaise
Nous nous aimions
Le temps d'une chanson

La vie
Ne vaut
D'être
Vécue
Sans amour
Mais c'est
Vous qui
L'avez
Voulu
Mon amour

Ne vous déplaise
En dansant la Javanaise
Nous nous aimions
Le temps d'une chanson
Przyznaję,
Przeszłam
Przez piekło
A ty?
Kochany?
Zanim
Złapałam
Cię
W wietrze (spotkałam ciebie)
Mój kochany

Nie miej nic przeciwko
Tańcząc Javanaise
By nasza miłość
Trwała tak długo jak piosenka

Co z twojego
punktu widzenia (według ciebie)
Było
Miłością
Ze swojej strony
[W moją]
Zauroczyłeś mnie
Mój kochany

Nie miej nic przeciwko
Tańcząc Javanaise
By nasza miłość
Trwała tak długo jak piosenka

Niestety
Kwiecień
Próżno
Poświęcam się
Miłości
Miałam
Ochotę
Widzieć
W tobie
Tą miłość

Nie miej nic przeciwko
Tańcząc Javanaise
By nasza miłość
Trwała tak długo jak piosenka

Życie
Nie warte
Jest
Istnienia
Bez miłości
Ale to
Ty
Miałeś
Pragnienie
Mojej miłości

Nie miej nic przeciwko
Tańcząc Javanaise
By nasza miłość
Trwała tak długo jak piosenka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz