Piątkowe tłumaczenie - Claire Redor - L'Archer Et Son Ame

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 16 maja 2014

Piątkowe tłumaczenie - Claire Redor - L'Archer Et Son Ame

Claire Redor wcześniej wystąpiła już na naszych łamach, gdy gościnnie udzielała się przy okazji występu Verone. W tym roku wydała płytę demonstracyjną z czterema utworami, którą perfekcyjnie obrazuje fotografia ją promująca - tak to właśnie to zdjęcie z lewej strony. W związku z tą ilustracją wyrażającą wszystko co jest w jej muzyce, postanowiłem nie pisać na ten temat nic więcej, proponuję posłuchać. Pozostałe utwory znaleźć można na stronie artystki - claireredor.bandcamp.com.


Utwór: L'Archer Et Son Ame
Wykonawca: Claire Redor
Album: EP Janvier 2014




A travers le ciel, disait-il,
mon art ne visait pas l'exactitude
mais la justesse.

Mon âme
tendue vers le divin
oubliait d'être

Mon arc
amoureux de l'air pourfendu
manquait le lien

Je volais à travers le ciel
mais je n'étais rien

maintenant
que je suis mort,
c'est enfin que je ressens
Alleluia, je m'émeus
me repose, et mens!

affranchi
je peux m'inventer
Enfin la vie!...
Poprzez niebo, on przemówił,
Moja sztuka nie była dokładna
Ale precyzyjna.

Moja dusza
Rozciągnięta do boskości
Zapomniała by istnieć

Mój łuk
Miłosny przeszywający powietrze
Był wybrakowanym ogniwem

Leciałem poprzez niebo
Ale byłem niczym

Teraz
Kiedy jestem martwy,
W końcu odczuwam
Alleluja, jestem poruszony
Czuję wytchnienie, i ..

Wyzwolony
Mogę w końcu wymyślać
Życie!...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz