PNL - Naha [Clip Officiel] - Part.1 - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

czwartek, 29 września 2016

PNL - Naha [Clip Officiel] - Part.1 - tłumaczenie z francuskiego

Rap to w dalszym ciągu zupełnie inna historia na francuskim (i nie tylko) rynku muzycznym. Popularności tego gatunku nikt i nic chyba nie przebije.
Prezentowany utwór pochodzi z dopiero co wydanego, wrześniowego albumu PNL.
Uprzedzam też osoby wrażliwe, że tekst i treść nie należy do najdelikatniejszych.


Utwór: Naha Part. 1
Wykonawca: PNL
Album: Dans La légende (2016)



[Couplet : N.O.S]
Mes gouttes de sueur ont l'odeur d'l'Enfer
Ça r'commence on finira par s'y faire
Nique ta célébrité, nique ton buzz

Sans c'putain d'rap t'es rien, puta creuse

J'veux pas qu'on m'invite
Pardon la vie, j'recompte
Mes rêves se rhabillent, Manny

Leur offrir tous ces rêves on va brûler

Son cul commence à me plaire
Les billets bleus sont devenus violets
Les rouges sont devenus verts

[Refrain : Ademo]
Naha, Naha, hmm, hmm
Ok j'm'en bats les hmm, hmm
J'crame une clope, dans la hmm, hmm
Cette 'tasse veut voir ma hmm, hmm
J'lui parle à ma hmm, hmm
Le ien-cli, veut sa hmm, hmm
En menottes, dans la hmm, hmm
Au parlu', j'sors la hmm, hmm


[Couplet : Ademo]
J'crame une gainz au milieu d'Etosha

J'fais le tour de la plaine avec Epona
Tu l'as tant rêvé j'ai pas fini clochard

Nananère, grosse te-pu tu m'jalouses
En regardant YouTube tu me jettes l'œil
J'fais plus de E à chaque lettre sur ma feuille

Nique ta mère (ouais)
Un cœur de ice tu connais olé, olé!
J'suis parisien enculé
Voler, voler aux riches mais pas aux pauvres salope, salope, hmmm
Une légende comme Raí sur le terrain
Arrête tu sais ma bitch on aime la maille

C'est avec cette merde que la mif' graille (3atay)
On pourra pas dire qu'on est condamné

La lumière on la voit que depuis cette année
Sur 70 degrés j'dois pédaler, laisse les parler

Des schlags et des schlags j'peux plus les compter (non)
Et l'hôtesse de l'air me sert un bon thé (ouais)
J'suis pas là mais VR continue de voter (dans l'escalier)
J'veux du L j'veux du V j'veux du G
Président, ta grand-mère
Rigolo, prononce mon blaze j'aimerais bien rigoler
Soleil sur la tess, ça lève les compét'
Mon hall, tu me manques, et tu le sais, j'm'en pète

[Refrain : Ademo]
Naha, Naha, hmm, hmm
Ok j'm'en bats les hmm, hmm
J'crame une clope, dans la hmm, hmm
Cette 'tasse veut voir ma hmm, hmm
J'lui parle à ma hmm, hmm
Le ien-cli, veut sa hmm, hmm
En menottes, dans la hmm, hmm
Au parlu', j'sors la hmm, hmm


[Outro : Ademo]
J'rappe que pour la hmm, hmm
La street ça pue la hmm, hmm
J'vois l'monde, j'vois ça hmm, hmm
En poster j'ai la hmm, hmm
Chico j'veux le hmm, hmm
Et tout ce qu'il y a de hmm, hmm
Sa mère la reine des hmm, hmm
J'suis totalement pé' hmm, hmm
[Zwrotka: N.O.S]
Moje krople potu mają zapach Piekła
Po raz kolejny będziemy to przerabiać*1
Pieprzyć twoją sławę, pieprzyć cały ten zgiełk*2
Bez tego pieprzonego rapu, jesteś niczym, prostytutka
Nie chcę być zapraszany
Sorry życie, ponownie przeliczam
Moje marzenia na powrót się przyodziały, Manny
By złożyć im ofertę, spalimy te wszystkie marzenia
Jej tyłek zaczyna robić mi dobrze
Niebieskie banknoty stają się fioletowe
Czerwone przemieniają się w zielone

[Refren: Ademo]
Naha, Naha, hmm, hmm
Ok, nie obchodzi mnie hmm, hmm
Zapalam papierosa, w hmm, hmm
Ta suka chce zobaczyć moje hmm, hmm
Mówię mu do swojego hmm, hmm
Ten diabeł chce swojego hmm, hmm
Skuty kajdanami, w hmm, hmm
W więziennym pokoju wizyt, wyciągam hmm, hmm

[Zwrotka: Ademo]
Zapalam papierosa w samym środku Parku Etoszy
Przemierzam step na grzbiecie Epony*3
(Choć) Tak bardzo o tym marzyłeś, nie skończyłem jak kloszard
Nananère, gruba suko, zazdrościsz mi
Oglądając YouTube rzucasz na mnie urok
Zarabiam więcej Euro na każdej literze w moim notatniku
Pieprz się (tak) *4
Serce z lodu nie jest ci obce, ole, ole!
Jestem paryżaninem, lachociągu
Okradać, okradać bogatych, ale nie biednych dziwko, dziwko, hmm
Legenda formatu Rai jest na boisku*5
Przestań suko, wiesz, że kochamy pieniądze
To tym karmi się nasza sława (3pedale)

Nie możemy powiedzieć, że jesteśmy potępieni
Światło, które widzimy dopiero od tego roku
Od 70 stopni muszę pedałować, pozwólmy im mówić
Lumpy i menele, nie potrafię ich zliczyć (nie)
A stewardesy serwują mi dobrą herbatę (tak)
Nie ma mnie tam, ale VR*6 dalej głosuje (na klatce schodowej)
Chcę więcej L, chcę V, chcę G*7
Prezydent, ...*8
Ty klaunie, wymów moje imię, chciałbym się pośmiać
???,
Mój holu, brakuje mi ciebie, i ty to wiesz, nie jest mi to obojętne

[Refren: Ademo]
Naha, Naha, hmm, hmm
Ok, nie obchodzi mnie hmm, hmm
Zapalam papierosa, w hmm, hmm
Ta suka chce zobaczyć moje hmm, hmm
Mówię mu do swojego hmm, hmm
Ten diabeł chce swojego hmm, hmm
Skuty kajdanami, w hmm, hmm
W więziennym pokoju wizyt, wyciągam hmm, hmm

[Outro: Ademo]
Rapuję tylko dla hmm, hmm
Ulice śmierdzą hmm, hmm
Widzę świat, widzę ją hmm, hmm
Na plakacie miałem hmm, hmm
Chico, ja chcę hmm, hmm
I wszystko co jest hmm, hmm
Jej matka, królowa hmm, hmm
Jestem kompletnym wrakiem hmm, hmm
*1 prawdopodobnie chodzi o problemy narkotykowe
*2 będzie to niecenzuralne, ale chyba wyjaśni o co chodzi z nique, a zatem słownik ReversoDictionary podaje takie tłumaczenie z francuskiego na angielski: Nique ta mère! (FR) > Motherfucker (ANG) i chyba to wszystko tłumaczy
*3 Epona to imię konia z gry komputerowej "The Legend of Zelda" do której najprawdopodobniej raper nawiązuje (zresztą nie pierwszy już raz)
*4 a w zasadzie to p. twoją matkę, ale ponieważ jest już wystarczająco dużo szczerości słownej, nie będę się dodatkowo nad nimi pastwił
*5 Raimundo Souza Vieira de Oliveira - brazylijski piłkarz, legenda - w latach dziewięćdziesiątych grał i odnosił sukcesy m.in. w klubie Paris Saint-Germain
*6 VR - vé-Her (Hervé), jeden z bohaterów, którzy pojawiali się we wcześniejszych utworach PNL
*7 L i V - Louis Vuitton, a G - Gucci.
*8 ponownie nawiązanie do innego utworu i obraza względem prezydenta

2 komentarze:

  1. hej, mam kilka pytań..na początek wers: "Leur offrir tous ces rêves on va brûler" to nie będzie coś w stylu: "Ich propozycja to wszystkie te marzenia spalimy?"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak coś w tą stronę, przy najbliższej okazji pomyślę i skoryguję, w razie czego pisz uwagi. pozdr

      Usuń