Piątkowe tłumaczenie - Patrick - Ces petits riens (utwór Serge'a Gainsbourga) - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 9 września 2016

Piątkowe tłumaczenie - Patrick - Ces petits riens (utwór Serge'a Gainsbourga) - tłumaczenie z francuskiego

Patrick, to po prostu Patryk z tegorocznej edycji Nouvelle Star. Spodobał się na tyle, że zdarzyło mu się wykonywać m.in. jeden z utworów Serge'a Gainsbourga.


Utwór: Ces petits riens
Wykonawca: Patrick (oryginalnie Serge Gainsbourg)
Album: Gainsbourg Percussions (1964) - szósty album studyjny Serge Gainsbourg




Mieux vaut n'penser à rien
Que n'pas penser du tout
Rien c'est déjà
Rien c'est déjà beaucoup
On se souvient de rien
Et puisqu'on oublie tout
Rien c'est bien mieux
Rien c'est bien mieux que tout

Mieux vaut n'penser à rien
Que de penser à vous
Ça n'me vaut rien
Ça n'me vaut rien du tout
Comme si de rien
N'était je pense à tous
Ces petits riens
Qui me venaient de vous

Si c'était trois fois rien
Trois fois rien entre nous
Evidemment
Cà ne fait pas beaucoup
Ce sont ces petits riens
Que j'ai mis bout à bout
Ces petits riens
Qui me venaient de vous

Mieux vaut pleurer de rien
Que de rire de tout
Pleurer pour un rien
C'est déjà beaucoup
Mais vous vous n'avez rien
Dans le cœur et j'avoue
Je vous envie
Je vous en veux beaucoup

Ce sont ces petits riens
Qui me venaient de vous
Les voulez-vous ?
Tenez ! Que voulez-vous ?
Moi je ne veux pour rien
Au monde plus rien de vous
Pour être à vous
Faut être à moitié fou. 
Lepiej nie myśleć o niczym
Niż nie myśleć wcale
Nic to już
Nic to już wiele
O niczym nie pamiętamy
A ponieważ zapominamy wszystko
Nic jest o wiele lepsze
Nic jest o wiele lepsze niż wszystko

Lepiej nie myśleć o niczym
Niż myśleć o tobie
To mi wcale nic nie daje
To kompletnie nic nie daje
Jakby niczego
Nie było, myślę o wszystkim
O tym wszystkich małych nic,
Które otrzymałem od ciebie

Gdyby to było po trzykroć nic
Trzykrotne nic pomiędzy nami
Oczywiście
To niewiele
To tylko te małe nic
Które zbieram jedno po drugim
Te małe nic
Które zbierałem od ciebie

Lepiej płakać z powodu niczego
Niż śmiać się ze wszystkiego
Płakać bez powodu
Nic to już wiele
Ale ty, ty nie masz nic
W sercu i przyznaję
Zazdroszczę ci
Wiele zarzucam ci

Te wszystkie małe nic
Które otrzymałem od ciebie
Chcesz je?
Bierz! Czego chcesz?
Ja niczego więcej nie chcę
Niczego więcej od ciebie
By być z tobą
Trzeba być wpół szalonym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz