Piątkowe tłumaczenie - Emilie Simon - Mon Chevalier - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 2 września 2016

Piątkowe tłumaczenie - Emilie Simon - Mon Chevalier - tłumaczenie z francuskiego

Tłumaczenie z francuskiego - Mon Chevalier
Teledysk, który tym razem prezentuję, ponownie ukazał się na jednej ze stron artystki, a co ciekawe pochodzi z poprzedniego albumu Franky Knight. Bodźcem do publikacji była właśnie ponowna jego prezentacja.

Utwór: Mon Chevalier
Wykonawca: Emilie Simon
Album: Franky Knight (2011)





I wrote some songs,
they're all for you
There's nothing else
that I can do

Too late to pray,
too soon to see
your eyes again,
my sweet Franky

I call the ghost
into my hands,
a tender ghost
that I can trust

You took my soul
away with you,
the night you went,
you gave me yours

Je regarde
pendant des heures
tous ces nuages
Je vois des fleurs
des trains des arbres

Mais même la
au fond du ciel,
je n'te vois pas

Alors je prie,
Dieu me pardonne,
sans croire en lui

Je prie pour l'homme
qui m'aimait tant,
que j'aimerai toute ma vie,
mon chevalier
Napisałam parę tekstów (piosenek),
One wszystkie są dla ciebie
Nie ma nic więcej
Co mogłabym zrobić

Zbyt późno na modlitwę,
Zbyt wcześnie by zobaczyć
Ponownie twoje oczy,
Mój słodki Franku ;)

Przyzywam ducha
W swoje ręce
Delikatnego ducha
Któremu mogę zaufać

Zabrałeś moją duszę
Daleko ze sobą,
W nocy kiedy odeszłeś,
Oddałeś mi swoją

Patrzę
Godzinami
Na wszystkie obłoki
Widzę kwiaty
Pociągów, drzew

Ale nawet tam
Na niebie,
Nie widzę ciebie

Więc modlę się,
Boże przebacz mi,
Za niewiarę w niego

Modlę się za mężczyznę
Który kochał mnie tak bardzo,
Którego kochałam całym swoim życiem,
Mój rycerzu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz