Pendentif - La Nuit Dernière - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

środa, 17 września 2014

Pendentif - La Nuit Dernière - tłumaczenie z francuskiego

PENDENTIF - MAFIA DOUCE
Ponownie grupa z polecenia - tym razem formacja Pendentif, która składa się z pięciu członków a są nimi: Cindy Callède (śpiew, tamburyn), Mathieu Vincent (bas, chórki), Benoit Lambin (gitara, chórki), Jonathan Lamarque (perkusja, chórki) i Ariel Tintar (klawisze, gitara, chórki. Zespół uformował się w Bordeaux w 2010 roku. Pierwszym ich albumem, nie licząc wcześniejszych EPek jest płyta pt. "Mafia Douce" z 2013 roku, która zyskała sobie niemałą popularność, dzięki czemu Pendentif do dnia dzisiejszego jest w związku z tym materiałem w trasie koncertowej (nie tylko we Francji).



Utwór: La Nuit Dernière
Wykonawca: Pendentif
Album: Mafia Douce (2013)




La nuit dernière
Oui j'avais froid
Coeur à l'envers
A quel endroit

J'avais envie de voir en vous
Le bonheur
(x2)

La nuit dernière, la nuit
Oui j'avais froid
Derrière le monde
Derrière les lois

Et je cours
Et je cours
Et je cours
Et je cours

Les rues s'effacent
Se fondent en moi
Pour toujours
Je suis égarée
Égarée

J'avais envie de voir en vous
Le bonheur
(x2)

La nuit dernière, la nuit
Oui j'avais froid
Derrière le monde
Derrière les lois

Et je cours
Et je cours
Et je cours
Et je cours

Les rues s'effacent
Se fondent en moi
Pour toujours
Je suis égarée
Égarée
Ostatniej nocy
Tak, było mi zimno
Serce wywrócone do góry nogami
W jakim miejscu?

Pragnęłam zobaczyć w tobie szczęście

(x2)

Ostatniej nocy, nocą
Tak, było mi zimno
Za światem
Za prawem

I biegnę
I biegnę
I biegnę
I biegnę

Ulice się rozmywają
Zapadają we mnie
Na zawsze
Jestem zagubiona
Zagubiona

Pragnęłam zobaczyć w tobie szczęście

(x2)

Ostatniej nocy, nocą
Tak, było mi zimno
Za światem
Za prawem

I biegnę
I biegnę
I biegnę
I biegnę

Ulice się rozmywają
Zapadają we mnie
Na zawsze
Jestem zagubiona
Zagubiona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz