Piątkowe tłumaczenie - Éléphant - Danse, danse - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 28 lutego 2014

Piątkowe tłumaczenie - Éléphant - Danse, danse - tłumaczenie z francuskiego

Éléphant to taki zespół w sam raz na piątek - przyjemność dla oka, przyjemność dla ucha i pełne rozluźnienie. Zatem po wcześniejszych wpisach ich dotyczących, zapraszam do kolejnego utworu.

Utwór: Danse, danse
Wykonawca: Éléphant
Album: Collective mon amour (2013)





Sous la ville qui s'allume
Comme une envie de danser
J'irais dégommer la lune
Sans pouvoir me consommer

Seulement si tout était entendu
Ce soir tu me diras qui es tu
Dis moi comment tu ne résiste pas
Sur la piste je danserais pour toi

Danse danse
Moi qui pense à
Toi qui danse danse
Danse danse
Bouge ton corps danse
Vas y danse danse

Minuit des rires des chansons d'été
Sentir nos corps enfin se toucher


Des heures des jours je n'y pense plus
L'ivresse t'enveloppe tes pieds confondu


Je te perdrais comme c'est arrivé
Mélange de nos blue jeans pour mieux rêver

J'étais là c'était toi
Alors montre moi comment tu danses
Encore une dernière fois
Je compterais tes pas

Danse danse
Moi qui pense à
Toi qui danse danse
Danse danse
Bouge ton corps danse
Vas y danse danse

Danse danse (x4)

Danse danse
Moi qui pense à
Toi qui danse danse
Danse danse
Bouge ton corps danse
Vas y danse danse
W mieście, które płonie
Jakby pragnęło tańca
Chciałabym zapukać w księżyc
Tak, by nie zdołał mnie pochłonąć

Tylko jeśli wszystko byłoby słyszalne
Tego wieczora powiedziałbyś mi kim jesteś
Powiedz mi jak możesz się nie oprzeć
Na ścieżce gdzie będę tańczyć dla ciebie

Tańcz, tańcz
Ja, która myślę o
Tobie, który tańczy tańczy
Tańcz, tańcz
Ruszaj się tańcz
No dalej tańcz, tańcz

Północne śmiechy, piosenki lata
Doznanie naszych dotykających się wreszcie ciał

Godzin, dni, nie myślę więcej
Pijaństwo spętało twoje zdezorientowane nogi

Stracę cię jak to nastąpi
Plątanina naszych dżinsów zapewnia lepszy sen
Byłam tam, byłeś ty
Więc pokaż mi jak tańczysz
Jeszcze ostatni raz
Policzę twoje kroki

Tańcz, tańcz
Ja, która myślę o
Tobie, który tańczy tańczy
Tańcz, tańcz
Ruszaj się tańcz
No dalej tańcz tańcz

Tańcz tańcz (x4)

Tańcz, tańcz
Ja, która myślę o
Tobie, który tańczy tańczy
Tańcz, tańcz
Ruszaj się tańcz
No dalej tańcz tańcz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz