Piątkowe tłumaczenie - Anne Sila - Mon amour - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 14 kwietnia 2017

Piątkowe tłumaczenie - Anne Sila - Mon amour - tłumaczenie z francuskiego

paroles napisy słowa tekst lyrics tłumaczenie traduction translation chanson
Utwór: Mon amour
Wykonawca: Anne Sila
Album: Anne Sila (2016)



J'oublierai les routes où je courais vers toi
Les places et le nom des rues
Un jour un endroit on me dira "souviens-toi"

Et j'aurai tout confondu

J'oublierai ta bouche et le reste suivra
Le mauvais, le bon aussi
Les mots sincères, les dates anniversaires
Et de quel coté du lit

Tu dormais mon amour
Mon amour, ça n'empêche pas l'ivresse des détours
Mon amour, mon amour,
ça n'empêche pas l'ivresse des beaux jours


J'oublierai la peau, de ton cou à tes bras
Le parfum de ta veste
Comme on se lève avec le goût d'un rêve
Sans se rappeler du reste

J'oublierai tes larmes et sur le front d'un autre
Je poserai la couronne
Moins sûre de moi qui chantait sur les toits
Qu'il n'y aurait plus personne

Après toi mon amour
Mon amour, ça n'empêche pas l'ivresse des beaux jours
Mon amour, mon amour,
ça n'empêche pas l'ivresse des détours

J'oublierai jusqu'à te passer à coté
Sans que ça me rappelle
Les rêves immenses de maisons de vacances
Et la chanson sur laquelle

On dansait mon amour
Mon amour, mon amour, mon amour 
Zapomnę dróg, którymi biegałam do ciebie
Miejsca i nazwy ulic
Pewnego dnia, w pewnym miejscu ktoś mi powie "pamiętaj"
A ja się zmieszam

Zapomnę twoich ust, a później wszystko inne
To co złe, ale też i dobre
Te szczere słowa, rocznice
I tę właściwą stronę łóżka

Spałeś mój kochany
Mój kochany, to nie przeszkadza upojeniu szaleństwem
Mój kochany, mój kochany
To nie przeszkadza upojeniu pięknymi dniami

Zapomnę twoją skórę, od szyi po ramiona
Zapach twojej marynarki
Jak to jest śnić na jawie
Nie myśląc o całej reszcie

Zapomnę twoich łez, i na czoło innego
Włożę koronę
Mniej pewna siebie, śpiewająca na dachach
Gdzie nikt więcej nie pozostał

Po tobie, mój kochany
Mój kochany, to nie przeszkadza upojeniu pięknymi dniami
Mój kochany, mój kochany,
to nie przeszkadza upojeniu szaleństwem

Zapomnę dopóki nie przejdziesz obok
Bez czego to mi się nie przypomni
Wspaniałe (wielkie) sny w letnich domkach
I piosenka przy której

Tańczono, mój kochany
Mój kochany, mój kochany, mój kochany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz