Juliette Armanet - Alexandre - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

niedziela, 2 kwietnia 2017

Juliette Armanet - Alexandre - tłumaczenie z francuskiego

Premiera pierwszej płyty studyjnej Juliette Armanet już 7 kwietnia, a zatem poznajmy jeszcze jedną kompozycję, która zawrze się na tym albumie. Myślę, że każdy chciałby być adresatem utworu "Alexandre", a że wiosna się właśnie rozpoczęła, wszystko jest chyba na właściwym miejscu - czyż nie?

Utwór: Alexandre
Wykonawca: Juliette Armanet
Album: Petite Amie (2017)


Alexandre
Je donnerai toute ma vie
Pour une cendre
Rien qu'une cendre de ta Lucky
Alexandre
Tu es ma Californie
Tes mots tendres
Nagent dans mon bikini

T'es mon blasphème
Ma plus belle insomnie
Mais te dire je t'aime, je sais
M'est interdit
Ta peau est trop dure

Tu es mon dieu
Alexandre
A tout, à toi je dis oui
Car à tout prendre
Je préfère l'enfer au paradis

Alexandre
Fais de moi ton Alexandrie
Tu verras je suis tendre
Tendre comme la Californie
Ho ho

T'es mon blasphème
Ma plus belle insomnie
Mais te dire je t'aime, je sais
M'est interdit
Ta peau est trop dure

Tu es mon dieu
Alexandre
T'es mieux qu'un disque inédit
J'aime t'entendre
Car Alexandre
C'est joli
Aleksandrze
Oddam całe swoje życie
Za popiół
Nic ponad popiół z twojego szczęścia
Aleksandrze
Jesteś moją Kalifornią
Twoje słodkie słówka
Zanurzone w moim bikini

Jesteś moim bluźnierstwem
Moją najlepszą bezsennością
Ale mówisz kocham cię, wiem o tym
Mnie jest zabronione
Twoja skóra jest zbyt twarda

Ty jesteś moim bogiem
Aleksandrze
Na wszystko, tobie odpowiadam - tak
Bo ogólnie rzecz biorąc
Wolę piekło od raju

Aleksandrze
Uczyń mnie swoją Aleksandrią
Zobaczysz, jestem czuła
Czuła jak Kalifornia
Ho ho

Jesteś moim bluźnierstwem
Moją najlepszą bezsennością
Ale mówisz kocham cię, wiem o tym
Mnie jest zabronione
Twoja skóra jest zbyt twarda

Ty jesteś moim bogiem
Aleksandrze
Jesteś lepszy niż wyjątkowa płyta
Kocham cię słuchać
Bo Aleksandrze
To jest piękne
A na koniec zapraszam do małej powtórki z repertuaru Juliette Armanet, o tyle istotnej, że autorka wykonuje swoje utwory "na żywo".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz