Autrans - La Paix - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

niedziela, 23 kwietnia 2017

Autrans - La Paix - tłumaczenie z francuskiego

paroles, napisy, słowa, tekst, lyrics, tłumaczenie, traduction, translation, chanson

W 2015 roku, jednym z udanych debiutów był album wydany przez grupę Fauve. Tym razem kolektyw zaskoczył nas 11 kwietnia wydając singiel "La Paix", ale ich szyld się zmienił i tytułują się teraz jako grupa "Autrans". Zmiana nazwy wiąże się m.in. z małą modyfikacją składu - nowa grupa została zasilona tylko przez trzech członków Fauve. To co otrzymaliśmy, kompletnie rozmija się z tym z czym mieliśmy do czynienia poprzednio, ale zapraszam by każdy wyrobił sobie swoje zdanie, na podstawie poniżej zaprezentowanego materiału.

Słowa klucze, które padają przy okazji utworu "La Paix" to: elektronika, futuryzm, electro-house, mało głosu ludzkiego, dużo "maszynowego".

Utwór: La Paix
Wykonawca: Autrans
Album: La Paix (singiel 2017)



[Intro]
La Paix
La Paix
La Paix
La Paix
La Paix

[Couplet 1]
Mes démons
Me font
La guerre
Mais putain moi j'veux la Paix
Mes démons
Je les fais taire
Sous les néons
Ultraviolets

[Refrain]
La Paix
Putain
Mes démons
La Paix
Moi j'veux la Paix
La Paix
Putain
Mes démons
La Paix
Moi j'veux la Paix
La Paix
Putain
Mes démons
La Paix
Moi j'veux la Paix

[Couplet 1]
Mes démons
Me font
La guerre
Mais putain moi j'veux la Paix
Mes démons
Je les fais taire
Sous les néons
Ultraviolets

[Refrain]
La Paix
Putain
Mes démons
La Paix
Moi j'veux la Paix
La Paix
Putain
Mes démons
La Paix
Moi j'veux la Paix
La Paix
Putain
Mes démons
La Paix
Moi j'veux la Paix
La Paix
Putain
Mes démons
La Paix
Moi j'veux la Paix

[Crochet]
Moi j'veux la Paix !

[Couplet 2]
Dans la nuit
J'ai la foule
Les liquides
Bleus fluo
Qui me protègent de moi
Dans la nuit
J'ai les néons
Les courants
De chaleur
Qui me protègent
De mes démons

[Refrain]
La Paix
Putain
Mes démons
La Paix
Moi j'veux la Paix
La Paix
Putain
Mes démons
La Paix
Moi j'veux la Paix
La Paix
Putain
Mes démons
La Paix
Moi j'veux la Paix
La Paix
Putain
Mes démons
La Paix
Moi j'veux la Paix
La Paix
Putain
Mes démons
La Paix
Moi j'veux la Paix
La Paix
Putain
Mes démons
La Paix
Moi j'veux la Paix
La Paix
Putain
Mes démons
La Paix
Moi j'veux la Paix
La Paix
Putain
Mes démons
La Paix
Moi j'veux la Paix

[Crochet]
Moi j'veux la Paix !

[Outro]
La Paix
La Paix
La Paix
La Paix
La Paix
La Paix
La Paix
La Paix
La Paix
La Paix
La Paix
La Paix
La Paix
La Paix
La Paix
La Paix
La Paix
La Paix
La Paix
La Paix
Mes démons
Me font
La guerre
Mais putain moi j'veux la Paix
Mes démons
Me font
La guerre
Mais putain moi j'veux la Paix
Mes démons
Je les fais taire
Sous les néons
Ultraviolets
[Wstęp]
Pokój
Pokój
Pokój
Pokój
Pokój

[Zwrotka 1]
Moje demony
Uczyniły mi
Wojnę
Ale cholera, ja chcę pokoju
Moje demony 
Uciszyłem je
Pod neonami
Ultrafioletowymi

[Refren]
Pokój
Cholera
Moje demony
Pokój
Ja chcę pokoju
Pokój
Cholera
Moje demony
Pokój
Ja chcę pokoju
Pokój
Cholera
Moje demony
Pokój
Ja chcę pokoju

[Zwrotka 1]
Moje demony
Uczyniły mi
Wojnę
Ale cholera, ja chcę pokoju
Moje demony 
Uciszyłem je
Pod neonami
Ultrafioletowymi

[Refren]
Pokój
Cholera
Moje demony
Pokój
Ja chcę pokoju
Pokój
Cholera
Moje demony
Pokój
Ja chcę pokoju
Pokój
Cholera
Moje demony
Pokój
Ja chcę pokoju
Pokój
Cholera
Moje demony
Pokój
Ja chcę pokoju

[Nawias]
Ja chcę pokoju!

[Zwrotka 2]
Nocą
Mam tłum
Ciecze
Niebieski neon
Który chroni mnie przed sobą samym
Nocą
Mam neony
Prądy
Ciepła
Które mnie chronią
Przed moimi demonami

[Refren]
Pokój
Cholera
Moje demony
Pokój
Ja chcę pokoju
Pokój
Cholera
Moje demony
Pokój
Ja chcę pokoju
Pokój
Cholera
Moje demony
Pokój
Ja chcę pokoju
Pokój
Cholera
Moje demony
Pokój
Ja chcę pokoju
Pokój
Cholera
Moje demony
Pokój
Ja chcę pokoju
Pokój
Cholera
Moje demony
Pokój
Ja chcę pokoju
Pokój
Cholera
Moje demony
Pokój
Ja chcę pokoju
Pokój
Cholera
Moje demony
Pokój
Ja chcę pokoju

[Nawias]
Ja chcę pokoju!

[Wyjście]
Pokój
Pokój
Pokój
Pokój
Pokój
Pokój
Pokój
Pokój
Pokój
Pokój
Pokój
Pokój
Pokój
Pokój
Pokój
Pokój
Pokój
Pokój
Pokój
Pokój
Moje demony
Uczyniły mi
Wojnę
Ale cholera, ja chcę pokoju
Moje demony 
Uczyniły mi
Wojnę
Ale cholera, ja chcę pokoju
Moje demony
Uciszyłem je
Pod neonami
Ultrafioletowymi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz