La Femme - L'Hawaïenne - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

sobota, 9 lutego 2019

La Femme - L'Hawaïenne - tłumaczenie z francuskiego


W czwartek odbyła się premiera (transmitowana na żywo!) nowego teledysku do dopiero co wydanej płyty La Femme. A zatem, aby tym razem nadążyć za światem, zapraszam do zapoznania się z dodatkowym piątkowym utworem.

Utwór: L'Hawaïenne
Wykonawca: La Femme
Album: L'Hawaïenne (2019)


Je l'ai connue
Un soir
Dans la nuit
Sur le tard
Elle était là
Devant moi
Quand j'ai fait
Trois pas en avant

Ma main dans la sienne
Caresse ses cheveux
Mes yeux dans ses yeux
Et ses lèvres contre les miennes
Quand je l ai vue, c’est là que j'ai perdu

Ma venus de saturne
Ma déesse nocturne
Aucune fille de joie
Ne te remplacera

Et puis un jour
C’était fini
On s est quitté
Sur le trottoir
Et on est parti
Pour une autre vie
Mais elle a laissé
Son fantôme de sirène

Parfois je rêve
Et je la vois
Mais quand je me lève
Elle n'est plus là
Ma venus de saturne
Ma déesse nocturne
Mon amour
Aucune fille de joie
Ne te remplacera

Et quand je repense
A son parfum
A mes doigt dans ses cheveux
Sa main dans la mienne
Et son regard
De sirène
Je n'ai plus froid au coeur
Je n'ai plus peur

Et si un jour
Nous nous retrouvons
Dans une autre vie
Peut-être au paradis
Je mettrai ma main
Dans ses cheveux
Ses lèvres contre les miennes
Caresse tes seins
Du bout des doigts
Danser avec toi
Comme autrefois
Et nos deux corps
Ne feront plus qu'un
Znałem ją
Wieczorową porą
Porą nocną
Na starość
Ona tam była
Przede mną
Kiedy to zrobiłem
Trzy kroki naprzód

Moja dłoń w jej dłoni
Gładząc jej włosy
Moje oczy w jej oczach
I jej usta naprzeciwko moich
Kiedy ją ujrzałem, wtedy się zagubiłem

Moja Wenus z Saturna
Moja nocna bogini
Żadna radość
Cię nie zastąpi

A potem któregoś dnia
To się skończyło
Wyszliśmy
Na chodnik
I wyszliśmy
Dla innego życia
Ale ona zostawiła
Swojego ducha syreny

Czasami śnię
I widzę ją
Ale kiedy wstaję
Jej już tam nie ma
Mojej Wenus z Saturna
Mojej nocnej bogini
Mojej miłości
Żadna radość
Cię nie zastąpi

I kiedy wracam
Do jej zapachu
Moich palców w jej włosach
Jej dłoni w mojej dłoni
I jej spojrzenia
Syreny
Nie jest mi już zimno na sercu
Już się nie boję

I jeśli pewnego dnia
Odnajdziemy się
W innym życiu
Być może w raju
Włożę rękę
W jej włosy
Jej usta naprzeciw moich
Pieszcząc twoje piersi
Koniuszkami palców
Tańcząc z tobą
Tak jak poprzednio
I nasze dwa ciała
Powinny stać się jednym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz