Piątkowe tłumaczenie - Salut c'est cool - Crocosmaute - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 8 lipca 2016

Piątkowe tłumaczenie - Salut c'est cool - Crocosmaute - tłumaczenie z francuskiego

Salut c'est cool jest paryskim kwartetem muzycznym. A jak opisuje grupę Wikipedia? Padają słowa elektro-punk, szyderstwo, parodia, kicz, zły smak, poezja, bałagan. Dodam jeszcze tylko, że ich występy na żywo zawsze budzą niesamowite emocje, a teledyski są godne szczególnej uwagi, bo choć właśnie brudne i niezdarne, to jednak zabawne i pracochłonne. Poznajmy zatem jeden z ostatnich ich utworów.

Utwór: Crocosmaute
Wykonawca: salut c'est cool
Album: Sur le thème des grandes découvertes (2015)




Je ramasse des satellites abandonnés, des projets ratés
Je travaille pour une opération interplanétaire visant à nettoyer l'espace de tous ses déchets
Tzzzzz Tzzzzz Tzzzzz Pschhhh

[Refrain]
Je suis crocosmaute
C'est mon métier, et j'en suis fier
Je suis crocosmaute
C'est mon métier, et j'en suis fier
Je suis crocosmaute
C'est mon métier, et j'en suis fier
Je suis crocosmaute
C'est mon métier, et j'en suis fier
Je suis crocosmaute
C'est mon métier, et j'en suis fier
Je suis crocosmaute
C'est mon métier, et j'en suis fier
Je suis crocosmaute

[Pont]
Je suis crocosmaute
Je suis crocosmaute
C'est mon métier, et j'en suis fier
Je suis crocosmaute

"Crocosmaute ici base de recyclage. On nous signale des débris de navette à proximité de Neptune. Veuillez vous y rendre au plus vite afin d'éviter le dispersement des matériaux les plus polluants"

Je suis crocosmaute
Zbieram porzucone satelity, nieudane projekty
Pracuję dla pewnej operacji interplanetarnej czyszczącej przestrzeń ze wszystkich odpadów
Tzzzzz Tzzzzz Tzzzzz Pschhhh

[Refren]
Jestem krokodylosmonautą
To moja praca, i jestem z niej dumny
Jestem krokodylosmonautą
To moja praca, i jestem z niej dumny
Jestem krokodylosmonautą
To moja praca, i jestem z niej dumny
Jestem krokodylosmonautą
To moja praca, i jestem z niej dumny
Jestem krokodylosmonautą
To moja praca, i jestem z niej dumny
Jestem krokodylosmonautą
To moja praca, i jestem z niej dumny
Jestem krokodylosmonautą

[Finał]
Jestem krokodylosmonautą
Jestem krokodylosmonautą
To moja praca, i jestem z niej dumny
Jestem krokodylosmonautą

"Krokodylosmonauto, tu baza przetwarzania odpadów. Mamy doniesienia o kosmicznym gruzie w pobliżu Neptuna. Proszę się tam dostać jak najszybciej, celem uniknięcia rozprzestrzenienia się zanieczyszczonia"
Jestem krokodylosmonautą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz