Maissiat - La Traque - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 25 lipca 2016

Maissiat - La Traque - tłumaczenie z francuskiego

Ponieważ jesteśmy świeżo po premierze nowego singla promującego ostatni album Maissiat, warto zapoznać się z tym utworem i obrazem zrealizowanym na jego potrzeby. Kompozycja ta urzekła mnie od razu, więc niezwłocznie zamieszczam treść i tłumaczenie.
Co ciekawe, parokrotnie słuchając tego utworu, miałem wrażenie, jak gdyby był wykonywany, szczególnie w pierwszej swojej części, przez pewną inną artystkę reprezentującą na francuskiej scenie muzycznej komercję czystej postaci. Powtarzam, że to tylko taka percepcja, która przytrafiła mi się po raz pierwszy w przypadku Maissiat, a miało to miejsce właśnie przy tej kompozycji - skojarzenie dotyczyło Mylène Farmer.

Utwór: La Traque
Wykonawca: Maissiat
Album: Grand Amour (2016)




Fruit du déni
Entre fable et nylon
Tu dors
Fille de l'asile
Des cantates et des îles
Que tes silences en disent long
As tu cherché
As tu résisté

Fille du désert
Entre raque et rizière
Entre bach et schubert
Entre deux
Fille de l'aurore
Cherche le vent du nord
Qui balaiera ce corps en feu
As tu cherché
Qu'as tu retrouvé

Je t'ai cherché
Tout le long
Je t'ai cherché
Pour te chasser
Pour de bon

Fille de l'azur
Baptisé mais eau pure
Se perd
Mais qu'en dira
Mais qu'en dira t'on
Cherche l'indice
Flaire le maléfice
A quoi bon si le mal est fait
Fruit de colère
Entre l'eau et l'air
Fuit le passé

Je t'ai cherché
Tout le long
Je t'ai cherché
Pour te chasser
Pour de bon

Je t'ai cherché
Je t'ai cherché
Tout le long
Je t'ai cherché
Pour te chasser
Pour de bon
Je t'ai cherché
Je t'ai cherché
Owoc negacji
Pomiędzy bajką a nylonem
Śpisz
Córka azylu
Kantat i wysp
Gdy twoje milczenie wiele mówi
Czy szukałaś
Czy opierałaś się

Córka pustyni
Pomiędzy lakierem i ryżem
Pomiędzy Bachem i Schubertem
Pomiędzy obojgiem
Córka zorzy
Szuka północnego wiatru
Omiatającego to ciało w ogniu
Czy szukałaś
Co znalazłaś

Szukałam ciebie
Przez cały czas
Szukałam ciebie
Aby cię ścigać
Już zawsze

Córka błękitu
Ochrzczona, ale woda wciąż czysta
Stracona
Ale co powiedzieć
Ale co to znaczy
Szukaj znaku
Wywęsz klątwę
Co dobrego, jeśli szkodę wyrządzono
Owoc wściekłości
Pomiędzy wodą a powietrzem
Przeszłość ucieka

Szukałam ciebie
Przez cały czas
Szukałam ciebie
Aby cię ścigać
Już zawsze

Szukałam ciebie
Szukałam ciebie
Przez cały czas
Szukałam ciebie
Aby cię ścigać
Już zawsze
Szukałam ciebie
Szukałam ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz