Klô Pelgag - Les maladies de coeur - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

środa, 25 lutego 2015

Klô Pelgag - Les maladies de coeur - tłumaczenie z francuskiego

Tym razem Klô Pelgag z wcześniejszej debiutanckiej EPki.







Utwór: Les maladies de coeur
Wykonawca: Klô Pelgag
Album: EPka Klô Pelgag (2012)


J’ai cassé mes jambes volontairement
Je voulais vous impressionner
Je les ai gardées dans mon coffre à gants
Je voulais vous les emballer
Je n’ai pas trouvé de chou, seulement un concombre
J’ai quand même pris soin de l’éplucher
Je n’ai pas laissé de mot
Car je me suis dit, que le sang avait déjà signé

Je l’ai fait pour vous
Je connais vos goûts
Vous aimez les épices
Et les sacrifices

Tu n’es pas venu me remercier
Offre-moi ta montre même si elle fait mauvais temps
Qu’on ait la même tempête

On m’a amenée on m’a réparée,
Mais au casse-jambe il manque des morceaux
Ils les ont cherchés dans les craques du plancher
Je leur ai dit pour ton cadeau

Ils m’ont pris rendez-vous
Je ne m’y prendrai pas
Ils m’ont dit que c’était fou
De se faire mal comme ça,
Mais ça dépend des goûts
Qu'je leur ai dit, tu vois
Je n’aime pas les docteurs
Leurs maladies de cœur

Tu n’es pas venu me remercier
Offre-moi ta montre même si elle fait mauvais temps
Qu’on ait la même tempête

Tu es venu me voir sans me regarder
Tes yeux auraient-ils le vertige,

Mais ne t’en fais pas
Je les rattraperai
Bien avant qu’ils ne dérivent

J’aimerais neiger avec toi j’aimerais pleuvoir avec toi

Mais je grandis tout de même avec toi
Mais je grandis tout de même avec toi
Złamałam nogi dobrowolnie
Chciałam ci zaimponować
Trzymałam je w moim schowku
Chciałam cię spakować
Nie znalazłam kapusty, jedynie ogórek

Pomimo tego zajęłam się obieraniem
Nie porzuciłam słowa
Bo myślałam, że podpis krwią został już złożony

Zrobiłam to dla ciebie
Znam twoje gusta
Lubisz ostre przyprawy
I wyrzeczenia

Nie przyszedłeś mi podziękować
Podaruj mi twój zegarek nawet jeśli wskazuje niewłaściwy czas
Abyśmy mieli ten sam sztorm

Zostałam zabrana, zostałam naprawiona
Ale z powodu złamania nóg, brakowało paru części
Szukali ich w szczelinach podłogi

Powiedziałam im jako prezent dla ciebie

Zabrali mnie na spotkanie z tobą
Nie będzie mnie tam
Powiedziano mi, że to szaleństwo
By popełniać takie błędy
Ale to kwestia gustu
Ot co im powiedziałam, wiesz
Nie lubię lekarzy
Ich chorób serca

Nie przyszedłeś mi podziękować
Podaruj mi twój zegarek nawet jeśli wskazuje niewłaściwy czas
Abyśmy mieli ten sam sztorm

Przyszedłeś na mnie spojrzeć, nie patrząc
Twoje oczy przyprawiałyby o zawroty głowy,
Ale nie martw się
Nadrobię to
Zanim będzie za późno*

Chciałabym śnieżyć razem z tobą, chciałabym deszczyć razem z tobą

Ale ja wciąż rosnę z tobą
Ale ja wciąż rosnę z tobą
* zanim zboczą z kursu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz