Brigitte - J'sais pas - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

sobota, 7 lutego 2015

Brigitte - J'sais pas - tłumaczenie z francuskiego

Panie ewidentnie się stylizują i dobrze im to służy - tylko tak dalej. Ja przynajmniej popieram ponieważ sobie na to zasłużyły wcześniejszymi wyczynami - patrz np. tutaj, lub tutaj. Teraz zespół poddał się profesjonalizacji i bardzo dobrze się to ogląda - polecam, szczególnie z tą dającą się wyczuć nutą lat siedemdziesiątych. Poniżej prezentuję teledysk i "tłumaczenie" tych kilku zaledwie westchnień, co dopełnia seksowny obraz dopowiadający pewną treść, oraz to coś co tylko kobietom można przypisać... Jest klimatycznie.

Utwór: J'sais pas
Wykonawca: Brigitte
Album: À bouche que veux-tu (2014)




J'ai chaud
Ha ha ha, ha ha ha ha ha ...
J'ai chaud
Ha ha ha, ha ha ha ha ha ...
J'ai chaud
Ha ha ha, ha ha ha ha ha ...
J'ai peur
Ha ha ha, ha ha ha ha ha ...
J'ai...

J'sais pas
J'sais pas

J'sais pas
J'sais pas

J'ai chaud
J'sais pas
Ha ha ha, ha ha ha ha ha ...
J'ai chaud
Ha ha ha, ha ha ha ha ha ...
J'ai peur
J'ai peur

J'ai peur !
Gorąco mi
Ha ha ha, ha ha ha ha ha ...
Gorąco mi
Ha ha ha, ha ha ha ha ha ...
Gorąco mi
Ha ha ha, ha ha ha ha ha ...
Boję się
Ha ha ha, ha ha ha ha ha ...
Ja...

Nie wiem
Nie wiem

Nie wiem
Nie wiem

Gorąco mi
Nie wiem
Ha ha ha, ha ha ha ha ha ...
Gorąco mi
Ha ha ha, ha ha ha ha ha ...
Boję się
Boję się

Boję się !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz