Paris Combo - Je Te Vois Partout - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

niedziela, 24 sierpnia 2014

Paris Combo - Je Te Vois Partout - tłumaczenie z francuskiego


Utwór: Je Te Vois Partout
Wykonawca: Paris Combo
Album: 5 (2014)












Ça m’a pris sur les bancs de l’école
A l’époque, c’était Colargol
Et puis les rustines et la colle
—mais là je m’égare un peu—

Je n’étais pas une enfant de coeur

qu’on arrache aux instants rêveurs
d’un naturel bien éthéré...
...tu m’as vite envoûtée

REFRAIN
C’est bien plus fort que moi
je te vois partout, sur tout
même les yeux fermés
C’est bien plus fort que moi
je ne peux pas m’empêcher
de fantasmer sur toi

Je n’ai pas tout de suite pris la mesure
de cette nouvelle conjoncture
de cette étrange dictature
—mais là je m’égare un peu—

Ton image apparaissant partout
même dans mes rêves les plus fous

bien obligée de constater...
...tu m’as vite envoûtée

REFRAIN

Dans la salle de bain, dans la cuisine,
partout, sur tout, je t’imagine

je te vois nu sous ton hermine
—mais là je m’égare un peu—

Ton visage m’obsède tant et plus
qui j’étais, je ne le suis plus
libères un peu de ma psyché...
...tu m’as trop envoûtée

REFRAIN

dépixélisé, anamorphosé, en format HD

je te vois
J’ordonne mes envies en cadavre exquis:

dans les bras d’un loup
je te vois partout
To wszystko zaczęło się w szkolnej ławce
W czasach Misia Kolargola
A potem kleju do gumy
-ale tu odbiegam trochę od tematu-

Nie byłam grzecznym dzieckiem (aniołkiem)
Które wyciągnięto spod klosza
Płynącym jak eter przez życie...
... szybko mnie zaczarowałeś

REFREN
To jest silniejsze ode mnie
Widzę cię wszędzie, we wszystkim
Nawet z zamkniętymi oczami
To jest silniejsze ode mnie
Nie mogę się powstrzymać
od fantazjowania o tobie

Nie zdawałam sobie sprawy ze znaczenia
Tej nowej sytuacji (okoliczności)
Tej nowej dyktatury
-ale tu odbiegam trochę od tematu-

Twój obraz pojawiał się wszędzie
Nawet w moich najbardziej szalonych snach
Muszę przyznać...
... szybko mnie zaczarowałeś

REFREN

W łazience, w kuchni,
Wszędzie, we wszystkim sobie ciebie wyobrażam
Widzę cię nago pod twoim gronostajem
-ale tu odbiegam trochę od tematu-

Twoja twarz to moja obsesja
Nie jestem tym kim byłam
Uwolnij moją głowę
... tak bardzo mnie zaczarowałeś

REFREN

Przepikselowanego, zmienionego, w formacie HD
Widzę cię
Porządkuję swoje pragnienia w wyrafinowanego trupa*:
W ramionach wilka
Widzę cię wszędzie
* gra wymyślona przez surrealistów polegająca na tworzeniu kolejnych elementów rysunku, kolażu lub zdania nie widząc, co stworzyli poprzednicy




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz