Piątkowe tłumaczenie - Paris Combo - Comptez Sur Moi - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 15 sierpnia 2014

Piątkowe tłumaczenie - Paris Combo - Comptez Sur Moi - tłumaczenie z francuskiego


Utwór: Comptez Sur Moi
Wykonawca: Paris Combo
Album: 5 (2014)












Si tu me jures, si tu m’assures
d’un amour éternel
Je ne suis pas sure que ça me rassure,
ça risque même de me couper les ailes
Pour la confiance
compte pas sur moi
La résistance
compte pas sur moi
Pour la prestance
compte pas sur moi
Pour la romance, alors là,
tu peux compter sur...

Compter sur moi
sur mes dix doigts
compter sur le bout de mes doigts
1 2 3
Compter sur moi
ta chanson la
connaître sur le bout de mes doigts

Car tu m’inspires
quand tu me fais rire avec tes blagues
douteuses sur les chanteuses
Tu me fais sourire
quand tu veux me séduire,
Ô toi mon preux chevalier
de l’apocalypse heureuse
Pour la confiance
compte pas sur moi
La résistance
compte pas sur moi
Pour la prestance
compte pas sur moi
Pour la romance, alors là,
tu peux compter sur...

Compter sur moi
Sur mes dix doigts
Compter sur le bout de mes doigts
1 2 3
Compter sur moi
ta chanson la
connaître sur le bout de mes doigts
Tu peux compter, compter sur moi,
compter sur le bout de mes doigts...
Jeśli mi przysięgasz, jeśli mnie zapewniasz
O wiecznej miłości
Nie jestem pewna czy to mnie uspakaja,
To może nawet przyciąć mi skrzydła
Bym zaufała
Nie licz na mnie
Opór
Nie licz na mnie
Na opanowanie
Nie licz na mnie
Na romans, jednak,
Możesz liczyć na...

Licz na mnie
Na moich dziesięć palców
Licz na koniuszki moich palców
1 2 3
Licz na mnie
Twoja piosenka
Może liczyć na koniuszki moich palców

Ponieważ mnie inspirujesz
Kiedy rozśmieszasz mnie dowcipami
wątpliwymi o piosenkarkach
Sprawiasz, że uśmiecham się
Kiedy chcesz mnie uwieść
Och mój dzielny rycerzu
Szczęśliwej Apokalipsy
Bym zaufała
Nie licz na mnie
Opór
Nie licz na mnie
Na opanowanie
Nie licz na mnie
Na romans, jednak,
Możesz liczyć na...

Licz na mnie
Na moich dziesięć palców
Licz na koniuszki moich palców
1 2 3
Licz na mnie
Twoja piosenka
Może liczyć na koniuszki moich palców
Możesz liczyć, liczyć na mnie
Liczyć na koniuszki moich palców



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz