Pascal Obispo - Tu trouveras - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Pascal Obispo - Tu trouveras - tłumaczenie z francuskiego

Pascal Obispo, to ikona francuskiej muzyki, jest autorem, kompozytorem i wykonawcą wielu utworów. Jego kariera zaczęła się w latach 80-tych i trwa nieprzerwanie do dnia dzisiejszego. W związku z ostatnim najnowszym albumem D'un Avé Maria (2013), ponownie koncertuje i wycinek jednego z koncertów znajduje się poniżej. Jest to utwór "Tu trouveras" skomponowany przez Pascala Obispo dla Natashy St-Pier. Na końcu wpisu zamieszczam również wykonanie artystki dla której piosenka została napisana.

Utwór: Tu trouveras
Wykonawca: Pascal Obispo
Album: MillésimeS (2013)




Comme tout le monde j'ai mes défauts
J'ai pas toujours les mots qu'il faut
Mais si tu lis entre les lignes
Tu trouveras dans mes chansons
Tout c'que je n'ai pas su te dire

Il y a des fautes d'impression
Des "Je t'aime" un peu brouillon
Malgré mes accords malhabiles
Tu trouveras dans mes chansons
Tout ce que je n'ai pas osé te dire


Refrain:
Tu trouveras...
Mes blessures et mes faiblesses
Celles que j'n'avoue qu'ŕ demi-mot
Mes faux pas mes maladresses
Et de l'amour plus qu'il n'en faut
J'ai tellement peur que tu me laisses
Sache que si j'en fais toujours trop
C'est pour qu'un peu tu me restes
Tu me restes

Il y en a d'autres que tu aimeras
Bien plus belles, plus fortes que moi
Si je n'ai pas su te retenir,
Sache qu'il y a dans mes chansons
Tout c'que je n'ai pas eu le temps de te dire


Refrain: x3
Tu trouveras...
Mes blessures et mes faiblesses
Celles que j'n'avoue qu'ŕ demi-mot
Mes faux pas, mes maladresses
Et de l'amour plus qu'il n'en faut
J'ai tellement peur que tu me laisses
Sache que si j'en fais toujours trop
C'est pour qu'un peu tu me restes
Tu me restes
Jak każdy mam swoje wady
Nie zawsze mówię co należy
Ale jeśli czytasz pomiędzy wierszami
Znajdziesz w moich piosenkach
Wszystko czego nie potrafiłem powiedzieć

Są błędy wynikające z pomyłek
Ze słów "kocham cię" źle powiedzianych
Mimo moich nieporadnych zagrań
Znajdziesz w moich piosenkach
Wszystko czego nie ośmieliłem się powiedzieć

Refren:
Znajdziesz...
Moje blizny i moje słabości
Te których nie powtarzam nawet szeptem
Moje pomyłki, moje nietakty
I nadmiar miłości, więcej niż potrzeba
Tak bardzo się boję, że mnie opuścisz
Wiedz, że jeśli ciągle robię zbyt wiele
To tylko po to byś pozostała
Byś pozostała

Są inni których kochasz
Piękniejsi, silniejsi ode mnie
Ale jeśli nie mogłem cię powstrzymać
Wiedz, że w moich piosenkach jest
Wszystko na co nie miałem czasu by ci powiedzieć

Refren: x3
Znajdziesz...
Moje blizny i moje słabości
Te których nie powtarzam nawet szeptem
Moje pomyłki, moje nietakty
I nadmiar miłości, więcej niż potrzeba
Tak bardzo się boję, że mnie opuścisz
Wiedz, że jeśli ciągle robię zbyt wiele
To tylko po to byś pozostała
Byś pozostała..

4 komentarze: