Mylène Farmer - Diabolique Mon Ange - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

sobota, 14 grudnia 2013

Mylène Farmer - Diabolique Mon Ange - tłumaczenie z francuskiego

I tak po wielu bojach wracam do tej która dała mi siły abym tłumaczył.. Wiem, to może niepoprawne, ale tak właśnie jest, to ta piosenkarka przyczyniła się do rozwinięcia zamiłowania oraz to ona wpłynęła na moją potrzebę tłumaczenia francuskich tekstów, czego w żadnym razie się nie wstydzę.

Utwór: Diabolique Mon Ange
Artystka: Mylène Farmer
Album: Bleu Noir (2010)





Repos tranquille
Heure inutile
Dans cette chambre
La main qui tremble

Ne reste que les rêves
Etonnante chimére
Qui garde son empreinte
A fuit dans son étreinte

Allons ailleurs si tu veux
Conduis moi où tu es mieux
Et plus jamais la même
Le vent fait sourde oreille

Flik flak
Diabolique est mon ange
Tic tac
Plus rien ne nous dérange
La claque
Bien contre lui et tangue
Tic tac
On s'est aimé à s'y méprendre
Flik flak
Diabolique est mon ange
Tic tac
Plus rien ne me dérange
La claque
Suis contre lui et tangue
Et là
S'agenouiller et puis s'éprendre

Vent j'ai souhaité ta mort
Temps j'ai maudit ton corps
Et plus jamais la même
A tout jamais de celles
Qui entrouvrent fenêtre
Qui parlent et puis se jettent

Flik flak
Diabolique est mon ange
Tic tac
Plus rien ne nous dérange
La claque
Bien contre lui et tangue
Tic tac
On s'est aimé à s'y méprendre
Flik flak
Diabolique est mon ange
Tic tac
Plus rien ne me dérange
La claque
Suis contre lui et tangue
Et là
S'agenouiller et puis s'éprendre

Dans ma tête un désordre,
Y remettre un peu d'ordre
N'a jamais vu ma fièvre
N'a jamais dit je t'aime
Cependant je l'aime
Cependant je l'aime
Cependant je l'aime
Cependant je l'aime

Et plus jamais la même
Le vent fait sourde oreille
N'a jamais vu ma fièvre
N'a jamais dit je t'aime

Tic Tac
Diabolique est mon ange
Tic Tac
Diabolique est mon ange
Tic Tac
Diabolique est mon ange
Tic Tac
Diabolique est mon ange
Niezmącony spoczynek
Stracona godzina
W tej komnacie
Dłoń, która drży

Istnieją tylko marzenia
Zadziwiające urojenia
Chroniące swoje piętno
Wymykające się z uścisku

Chodźmy w inne miejsce, jeśli chcesz
Prowadź mnie tam, gdzie jesteś lepszy
I nigdy nie bądź takim jak byłeś
Wiatr zagłusza ucho

Flik flak
Diabelski jest mój anioł
Tic tac
Nic więcej nam nie przeszkodzi
Klaps
Mimo, że przeciw niemu i w upadku
Tic tac
Był kochany dla pozoru
Flik flak
Diabelski jest mój anioł
Tic tac
Nic więcej nam nie przeszkodzi
Klaps
Jestem przeciw niemu i upadam
I tam
Uklęknąć i zakochać się

Wiatr! Chciałem twojej śmierci
Kiedy przekląłem twoje ciało
I nigdy nie bądź takim jak byłeś
Przenigdy pośród nich
Ten kto uchyli okno
Kto powie i później rzuci

Flik flak
Diabelski jest mój anioł
Tic tac
Nic więcej nam nie przeszkodzi
Klaps
Mimo, że przeciw niemu i w upadku
Tic tac
Był kochany dla pozoru
Flik flak
Diabelski jest mój anioł
Tic tac
Nic więcej nam nie przeszkodzi
Klaps
Jestem przeciw niemu i upadam
I tam
Uklęknąć i zakochać się

W mojej głowie bałagan
By przywrócić porządek
Nigdy nie widział mojej gorączki
Nigdy nie powiedział kocham cię
Jednak go kocham
Jednak go kocham
Jednak go kocham
Jednak go kocham

I nigdy nie bądź takim jak byłeś
Wiatr zagłusza ucho
Nigdy nie widział mojej gorączki
Nigdy nie powiedział kocham cię

Tic Tac
Diabelski jest mój anioł
Tic Tac
Diabelski jest mój anioł
Tic Tac
Diabelski jest mój anioł
Tic Tac
Diabelski jest mój anioł


3 komentarze:

  1. Wspaniały utwór, także dzięki pomocy panów z Archive. Świetne klipy zarówno "normalny" teledysk jak i live. Dziękuję za tłumaczenie z sercem.

    OdpowiedzUsuń