La Femme - Sur la planche - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

środa, 11 grudnia 2013

La Femme - Sur la planche - tłumaczenie z francuskiego

Tym razem do przetłumaczenia kilka słów zaledwie.. a tych kilka słów pochodzi od stosunkowo młodej grupy powstałej w 2010 roku, która to grupa początkowo skupiała się na kilku utworach zaledwie, aby w końcu w bieżącym roku wydać pełny album pt.: Psycho Tropical Berlin.

Utwór: Sur la planche
Wykonawca: La Femme
Album: Psycho Tropical Berlin (2013)




Sur la plage, dans le sable
Je recherche des sensations
Sur la planche, sur la vague,
Je ressens des sensations
Sur la plage, dans le sable
Je recherche des sensations
Sur la planche, sur la vague,
Je ressens des sensations
Sur la plage, des sensations
Sur la planche, des sensations
Des sensations
Des sensations

Sur la planche, sur la vague,
Je ressens des sensations
Sur la plage, dans le sable,
Je recherche des sensations
Sur la planche, sur la vague,
Je ressens des sensations
Sur la planche, sur la vague,
Je ressens des sensations
Sur la plage, dans le sable,
Je recherche des sensations
Quand je suis sur la vague
Je suis seule dans les rouleaux

Et gare à celui qui veut m'empêcher de rester sur la vague quand je suis invincible

Et si tu oses me pousser dans les rouleaux, je t'attends sur la vague, ou sur la plage dans le sable
Et tant pis si je meurs demain si le rouleau m'entraine dans les entrailles de la vague
Je prends ma planche et je pars au rouleau quand je suis surf, je recherche des sensations
Na plaży, w piasku
Szukam wrażeń
Na desce, na fali,
Doznaję wrażeń
Na plaży, w piasku
Szukam wrażeń
Na desce, na fali
Doznaję wrażeń
Na plaży, wrażenia
Na desce, wrażenia
Wrażenia
Wrażenia

Na desce, na fali,
Doznaję wrażeń
Na plaży, w piasku,
Szukam wrażeń
Na desce, na fali,
Doznaję wrażeń
Na desce, na fali,
Doznaję wrażeń
Na plaży, w piasku
Szukam wrażeń
Kiedy jestem na fali
Jestem sam w tubie*

I biada każdemu, kto zechce mi przeszkodzić bym pozostał na fali, kiedy jestem niezwyciężony
I jeśli odważysz się popchnąć mnie w tubę, czekam na falę, lub na plaży w piasku

I nawet jeśli jutro umrę, jeśli tuba wprowadzi mnie do wnętrza fali
Zabieram deskę i wskakuję do tuby kiedy serfuję, szukam wrażeń
* żargon surferów (tube riding) - jazda w tubie, czyli w momencie, kiedy fala się zamyka nad surferem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz