Maissiat - Soûle - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Maissiat - Soûle - tłumaczenie z francuskiego

I kolejny zapowiadany utwór.

Utwór: Soûle
Wykonawca: Maissiat
Album: Tropiques (2013)




Soûle, soûle, soûle
J'ai sous le capot
Des chevaux qui s'emballent,
Des rêves d'Amérique

Soûle, soûle, soûle,
J'ai sous le coude
Un remède à mon mal,
Aux courants de panique

Décor planté
Deux corps planqués
Là sous mon oreiller
Leurs soupirs reviennent me hanter

Hanter, hanter, hanter et rire


Soûle, soûle, soûle
J'ai sous le voile
Un double diabolique,
Un visage étranger

Soûle, soûle, soûle
J'ai sous l'évier
De la prose en opale,
Des rêveries nacrées,
Des rêves nécrosés,
Des envie tyranniques

J'ai des idées bancales,
Des élans pacifiques,
Des océans, des océans,
Des rêves olé olé
Des amours angéliques, auréolées,
Couronnées d'arsenic
Désarçonnées

Soûle, soûle, soûle
J'ai sous le manteau
Des combines en pagaille,
Au plafond l'araignée

Foule, foule, foule
Les plaines infernales
Que je foule en ermite
Regorgent de dangers,
De cabanes de paille,
De cavales héroïques

Sous le regard oblique,
Doucement dérangé
Fuyant, fuyant, fuyant le trac
Des rêves osés, osés
Des amours angéliques, auréolées,
Couronnées d'arsenic
Désarçonnées
Pijana, pijana, pijana
Mam pod kapturem
Rozjuszone konie,
Sny o Ameryce

Pijana, pijana, pijana
Mam pod ramieniem
Lekarstwo na moją chorobę,
Trwającej paniki

Pejzaż zasiany
Dwa ciała ukryte
Tam pod moją poduszką
Ich westchnienia powróciły mnie prześladować
Prześladować, prześladować, prześladować i żartować

Pijana, pijana, pijana
Mam pod woalem
Dublet diabelski,
Obcą twarz

Pijana, pijana, pijana
Mam pod zlewem
Prozę w opalu,
Marzenia perłowe,
Obumierające sny,
Despotyczne zakusy

Mam pokręcone pomysły
Spokojne porywy,
Oceanów, oceanów
Marzenia, ole, ole
Anielskich miłości, aureoli,
Koron z arszeniku
Zrzuconych

Pijana, pijana, pijana
Mam pod płaszczem
Mnóstwo sztuczek
Pod sufitem pająka

Tłok, tłok, tłok
Równiny piekielne
Tam jestem wciśnięta jak pustelnik
Tam mnóstwo niebezpieczeństw,
Słomianych chat
Bohaterskich klaczy

Pod krzywym spojrzeniem
Lekko zaniepokojona
Spłoszona, spłoszona, spłoszona, tremą
Snami zuchwałymi, zuchwałymi
Anielskimi miłościami, aureolami,
Koronami z arszeniku
Zrzuconymi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz