Mylène Farmer - Je M'Ennuie - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

wtorek, 27 sierpnia 2013

Mylène Farmer - Je M'Ennuie - tłumaczenie z francuskiego

Może nie na wesoło, ale to chyba również jest jakiś lek na całe zło znoju życia, który dotyka wielu do żywego. I pewnie również stąd bierze się taki popyt na te utwory, ich treść, a że recepta nie jest wymagana toteż wielu kupuje ten legalny prozak na własną rękę.
Przypominam ponadto, że już wkrótce rozpocznie się trasa Mylène Farmer, przypominam też co we wcześniejszych wpisach podkreślałem - to taki lunapark dla dorosłych, jeżeli się wybieracie, proszę o komentarze i relacje.



Utwór: Je M'Ennuie
Wykonawca: Mylène Farmer
Album: Point de suture (2008)





[Refrain]
Je m'ennuie
C'est le vide
Déesse
Détresse
Le spleen
C'est l'hymne
À l'ennui d'être
Je m'ennuie
Un néant béant
Petite nausée
Temps dilué
À l'infini

La vie oscille à l'envie
Comme un pendule rouillé
Me balancer
De la tourmente à l'ennui
L'ennui naquit d'un jour gris
D'une uniformité que je
Sais invincible

[Refrain]
Je m'ennuie
C'est le vide
Déesse
Détresse
Le spleen
C'est l'hymne
À l'ennui d'être
Je m'ennuie
Un néant béant
Petite nausée
Temps dilué
À l'infini

Qu'on traîne toute sa vie
Toute sa vie durant
Obstinément
Sempiternelle rêverie
De l'ennui à Bovary
Vivre en beauté
Vivre en blessure
Sa finitude

[Refrain x3]
Je m'ennuie
C'est le vide
Déesse
Détresse
Le spleen
C'est l'hymne
À l'ennui d'être
Je m'ennuie
Un néant béant
Petite nausée
Temps dilué
À l'infini
[Refren]
Jestem znużona
Wszystko puste
Boskość
Udręka
Przepych
To hymn
Do nieznośności bytu
Jestem znużona
Ziejąca pustka
Trochę obrzydzenia
Czas się rozrzedza
Po nieskończoność

Życie jak wahadło
Zardzewiałego zegara
Kołysze mnie
W zawirowaniach kłopotów
Problemy rodzą się w znojnych dniach
W jednostajności, która
Wiem jest niezwyciężona

[Refren]
Jestem znużona
Wszystko puste
Boskość
Udręka
Przepych
To hymn
Do nieznośności bytu
Jestem znużona
Ziejąca pustka
Trochę obrzydzenia
Czas się rozrzedza
Po nieskończoność

Która ciągnie się całe życie
Całe życie trwa
Uporczywie
Wieczny sen
Znudzonej Bovary
Życie w pięknie
Życie z raną
Swojej skończoności

[Refren x3]
Jestem znużona
Wszystko puste
Boskość
Udręka
Przepych
To hymn
Do nieznośności bytu
Jestem znużona
Ziejąca pustka
Trochę obrzydzenia
Czas się rozrzedza
Po nieskończoność

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz