Piątkowe tłumaczenie - BRAK

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 31 maja 2013

Piątkowe tłumaczenie - BRAK

Tym razem nie tłumaczę.. Zwracam się raczej z apelem o wskazanie jakiegoś kierunku, wykonawcy, który nie jest popularny, a według Was zasługuje na uwagę. Piszę te słowa ponieważ liczę na wsparcie i ukierunkowanie tłumaczeń pod kątem również muzyki mniej znanej, alternatywnej, czy jak tam zwał. Z artystów do których dotarłem właśnie przez tłumaczenia wymienić należy Babx-a i Benjamina Biolay, a chciałbym więcej, bo to jest muzyka godna szczególnej uwagi, muzyka która sama się broni, ale wymaga od odbiorcy nieco więcej, aniżeli tylko przypadkowego zasłyszenia gdzieś w radiu. Przy okazji wyjątkowo prezentuję poniżej materiał klasyfikujący się właśnie do takiej grupy. Jest to zespół Abis z Rumunii, nie mający kompletnie nic wspólnego z językiem francuskim, ale zdecydowanie zasługujący na zainteresowanie. Niestety popularność tego wykonawcy kryje się pod tymi którzy krzyczą głośniej, dlatego zapraszam http://www.youtube.com/user/theABISchannel
A poniżej ostatnia ich produkcja:
Tłumaczenie jest w zasadzie zbędne ponieważ w tym przypadku to muzyka i emocja odgrywa główną rolę.
Jeżeli już wysłuchaliście, to mam nadzieję bardziej zrozumiały jest mój przekaz i otrzymam jakieś wskazówki co do drogi którą mam obrać w kolejnych, przyszłych wpisach. Obawy oczywiście mam, a to z prostego powodu, że również zbyt efektywnie krzyczeć nie potrafię, nie chcę i pewnie adresaci na których mi zależy nie dotrą do tego wpisu, ale nie uprzedzajmy faktów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz