Jeszcze jeden Babx - tym razem Electrochocs Ladyland - tłumaczenie

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

sobota, 11 maja 2013

Jeszcze jeden Babx - tym razem Electrochocs Ladyland - tłumaczenie

Po raz kolejny utwór wykonywany przez Babx-a. Jak zwykle, w przypadku tego artysty, nie jest to prosta piosenka, i jak zwykle jej tłumaczenie wymaga raczej interpretacji aniżeli bezsensownego klepania tłumaczonych słów, dlatego gorąco proszę o uwagi co do interpretacji wersji francuskiej oraz modyfikacji zapisu.
Oprócz poniższego klipu zapraszam do odsłuchania wersji z myspace.




Oh Doc', ramène-moi là-haut. Pour l'lancement j'suis d'attaque,
Oh doktorze, zabierz mnie tam. Jestem gotowa na atak,

avant qu'je sois KO
Przed tym jak mnie znokautują.

Oh Doc', emmène-moi danser,
Oh doktorze, weź mnie na tańce,

de folles tarentelles.
Szalonych tarantul.

Pour toi je serais belle
Dla ciebie będę piękna

Oh Doc', emmène-moi si tu m'aimes, revoir grésiller mes neiges éternelles
Oh doktorze, zabierz mnie jeśli mnie kochasz, trzaski mojego wiecznego śniegu

Oh Doc', sois mon cavalier, coule dans mes sillons, tout ton ambre adoré.
Oh doktorze, bądź moim kawalerzystą, płyń moim dnem, wszystko jest twoim ukochanym bursztynem.

Dans mon électrochoc, ladyland
W moim porażeniu, świat kobiet

Dans mon électrochoc, ladyland
W moim porażeniu, świat kobiet

Oh Doc', c'est pas comme ici-bas, où j'suis classée en vrac.
Oh doktorze, to nie jest tak jak tu, gdzie jestem wolnym strzelecem.

Ramène-moi là-bas
Zabierz mnie tam

Oh Doc', tourne le bouton rouge.
Oh doktorze, przycisk zmienia kolor na czerwony.

Je suis si fatiguée
Jestem tak zmęczona

Laisse-moi m'envoler
Pozwól mi odlecieć

Oh Doc, vers ces cieux d'incendies, tout chargé de séismes, de seconde infinie
Oh doktorze, niebo w ogniu, każdy jest odpowiedzialny za trzęsienie ziemi, a po drugie za nieskończoność

Oh Doc', sonne mes Séraphins Préviens-les que j'arrive
Oh doktorze, trąbi mój Anioł Stróż - im których dosięgnę

Que je suis en chemin
Jestem w drodze

Vers mon électrochoc, ladyland
W stronę mojego porażenia, świat kobiet

Vers mon électrochoc, ladyland
W stronę mojego porażenia, świat kobiet

Ladyland.....
Świat kobiet.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz