Amel Bent - Délit - tłumaczenie z francuskiego & śpiewomocnik

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

środa, 19 listopada 2014

Amel Bent - Délit - tłumaczenie z francuskiego & śpiewomocnik


Tłumaczenie na życzenie...






Utwór: Délit
Wykonawca: Amel Bent
Album: Délit Mineur (2011)




Ils disent que je suis incapable
D'être une adulte raisonnable
Que je joue de tout
Et la musique je la respire
Sans jamais me soucier du pire
Et de tout, je m'en fous
Moi quand je ne rêve pas

Je suis comme prisonnière
Perdue dans cet univers
Un peu trop grand pour moi
Je n'ai plus de repères
Je me sens seule sur terre
Ne me réveillez pas

Ils disent que mon art c'est du vent
Que j'me conduis comme une enfant
Que je fuis la vrai vie
Ils disent que ma passion m'aveugle
Et qu'un jour je finirais seule
Avec mes, souvenirs
Moi quand je ne rêves pas

Je suis comme prisonnière
Perdue dans cet univers
Un peu trop grand pour moi
Je n'ai plus de repères
Je me sens seule sur terre
Ne me réveillez pas

Si rêver est un délit
Arrêter moi sur-le-champ
Car je recommencerai /3

Je suis comme prisonnière
Perdue dans cet univers
Un peu trop grand pour moi
Je n'ai plus de repères
Je me sens seule sur terre
Ne me réveillez pas

Ils disent que ma passion m'aveugle
Et qu'un jour je finirais seule
Avec vous ...

Mówią, że nie jestem zdolna
By być rozsądną dorosłą osobą
Że bawię się wszystkim
A muzyką oddycham
Nigdy nie martwię się o najgorsze
I o nic nie dbam
Ale ja, kiedy nie śnię

Jestem jak więzień
Zagubiona w tym świecie
Trochę zbyt dużym dla mnie
Nie mam żadnego punktu odniesienia
Czuję się samotna na ziemi
Nie budźcie mnie

Mówią, że moja sztuka jest ulotna
Że zachowuję się jak dziecko
Że uciekam od prawdziwego życia
Mówią, że moja pasja mnie oślepia
I pewnego dnia skończę samotna
Ze swoimi wspomnieniami
Ale ja, kiedy nie śnię

Jestem jak więzień
Zagubiona w tym świecie
Trochę zbyt dużym dla mnie
Nie mam żadnego punktu odniesienia
Czuję się samotna na ziemi
Nie budźcie mnie

Jeśli śnienie jest przestępstwem
Zamknijcie mnie od razu
Bo znowu zacznę/3

Jestem jak więzień
Zagubiona w tym świecie
Trochę zbyt dużym dla mnie
Nie mam żadnego punktu odniesienia
Czuję się samotna na ziemi
Nie budźcie mnie

Mówią, że moja pasja mnie oślepia
I pewnego dnia skończę samotna
Z tobą ...
I zapis ułatwiający śpiewanie (czyli, co już ustaliłem - para fonetyczny) - śpiewomocnik:

Il diske rze słiząkapabl
detr u(i)n adult rezonabl
ke rze rzu rzede tu
e la muzik rze la respir
są rzame me susie du(i) pir
e de tu rze mą fu
mła ką rze ne rewe pa

rze słi kom prizjoner
perdu(i) dą set uniwer
ą pe tro grą pur mła
rze ne plu(i) de repere
rze me są sel su(i)r ter
ne me reweje pa

il dis ke mą ar se du(i) wą
ke rzem kondłi kom u(i)n ąfą
ke rze fłi la wre wi
il dis ke ma pasją mawegl
e ką rzur rze finire sel
awek me suwenir
mła ką rze ne rewe pa

rze słi kom prizjoner
perdu(i) dą set juniwer
ą pe tro grą pur mła
rze ne plu(i) de reper
rze me są sel su(i)r ter
ne me reweje pa

si rewe e tą deli
arete mła su(i)r le szą
kar rze rekomąsere

rze słi kom prizjoner
perdu(i) dą set juniwer
ą pe tro grą pur mła
rze ne plu(i) de reper
rze me są sel su(i)r ter
ne me reweje pa

il dis ke ma pasją mawegl
e ką rzur rze finire sel
awek wu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz