Cytat i Piątkowe tłumaczenie - Charlotte Cardin - Faufile

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 3 maja 2019

Cytat i Piątkowe tłumaczenie - Charlotte Cardin - Faufile


Piątkowy cytat:
"A great, visionary, instinctive wisdom, sometimes super-natural, magic. The lack of transmission between that and wheels on which the life rolls. Knowing (feeling) too much, so much, putting that to practice so badly. Like a huge sum of money in big notes, which somehow can't be changed, made into small change - to buy bread. 
[Wielka, wizjonerska, instynktowna wiedza, czasami nadprzyrodzona, magiczna. Brak pasa transmisyjnego między tym a kołami, na których toczy się życie. Wiedząc (czując) za wiele, tak wiele, tak fatalnie przekłada to na praktykę. Niczym przy wielkiej sumie pieniędzy w dużych banknotach, których z jakiegoś powodu nie można rozmienić, zamienić na drobne, żeby kupić chleb.]" - Sławomir Mrożek "Dziennik. Tom 3. 1980-1989".

Utwór: Faufile
Wykonawca: Charlotte Cardin
Album: Big Boy - EP (2016)

[Verse 1]
Toutes les notes s'enfilent
Filent les filles
Et tu ne sais pas
Ne commencez pas
De dos, fais face aux peines
Tu choisis pile, ça tombe sur la reine

[Chorus]
Tu te faufiles
Tu te faufiles entre mes lignes, oh

[Verse 2]
Pars par là loin devant
Ton vent m'essouffle
Souffle une fois
Car mes plaies s'ouvrent
Pars par ici maintenant
Je veux tes doigts
Je les veux tenant
Tout c'qui est à moi

[Chorus]
Tu te faufiles entre mes lignes, oh
On peut prendre le temps d'une bise
Avant que tous nos verres se vident
Et que tu me dises ?
Tout ce que j'aime
Je brise

[Chorus]
Tu te faufiles entre mes lignes, oh
Tu te faufiles entre mes lignes, oh
[Zwrotka 1]
Wszystkie zapiski ulatują
Dziewczyny wirują
I nie wiesz
Nie zaczynasz
Ze strony pleców, stawiasz czoła bólowi
Wybierasz stos, ten spada na królową

[Chór]
Przekradasz się
Przekradasz się na moje linie, ach

[Zwrotka 2]
Idź daleko przed siebie
Twój wiatr odbiera mi dech
Jeden oddech
Ponieważ moje rany się otwierają
Teraz idź tutaj
Chcę twoich palców
Chcę je trzymać
Wszystko co jest moje

[Chór]
Przekradasz się na moje linie, ach
Możemy dać sobie czas na pocałunek
Zanim wszystkie nasze kielichy będą puste
I co mi mówisz?
Wszystko co kocham
Przełamuję

[Chór]
Przekradasz się na moje linie, ach
Przekradasz się na moje linie, ach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz