Cytat i piątkowe tłumaczenie - BB Brunes - Visage

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 26 kwietnia 2019

Cytat i piątkowe tłumaczenie - BB Brunes - Visage


Już od jakiegoś czasu klip, do prezentowanego dzisiaj utworu, jest dostępny do oglądania, ale ponieważ tekst wydaje mi się strasznie pogmatwany, toteż przeleżał na półce "w oczekiwaniu". Tak, czy inaczej w dalszym ciągu nie jest znana nowa płyta, którą owa kompozycja ma zapowiadać, toteż potraktujmy to jako zapowiedź niewiadomego.

Piątkowy cytat w sam raz odpowiada temu co zdarza mi się tutaj popełniać, oczywiście w odniesieniu do tej pierwszej części:
"Ostrożnie ze słowami. Często to, co poważne, kiedy zapisane, zamienia się w błazeństwo. Chyba że jest dobrze napisane."  - Sławomir Mrożek "Dziennik. Tom 3. 1980-1989".

Utwór: Visage
Wykonawca: BB Brunes
Album: zapowiedź nowego albumu


Dans une tasse à thé j'ai bu de la bière
J'ai descendu le toboggan
Je suis arrivé les cheveux en arrière
Je mélange les éléments

J'ai revu ton visage
Dans tous les autres visages
Je ne passerai pas l'été
À t'attendre sur le côté

Pour me sauver je ferai l'hélicoptère
Et toi l'avion sans réaction
Je me ramasse à la petite cuillère
Il faut retourner la question

J'ai revu ton visage
Dans tous les autres visages
Je ne passerai pas l'été
À t'attendre sur le côté

Toutes voiles deho-ors
Reviens si tu m'aimes encore
Je ne passerai pas l'été
À t'attendre sur le côté
Je ne passerai pas l'été
À t'attendre, viens me retrouver

J'ai revu ton visage
Dans tous les autres visages
Je ne passerai pas l'été
À t'attendre sur le côté
Je ne passerai pas l'été
À t'attendre, viens me retrouver
W filiżance do herbaty piłem piwo
Zszedłem na tor saneczkowy
Przyjechałem z wiatrem we włosach
Połączyłem elementy

Widziałem twoją twarz
We wszystkich innych twarzach
Nie spędzę lata
Czekając na ciebie na uboczu

By siebie ocalić, skonstruuję helikopter
A ty, bierny samolot
Uniosę się w małej łyżeczce
Będzie trzeba odwrócić pytanie

Widziałem twoją twarz
We wszystkich innych twarzach
Nie spędzę lata
Czekając na ciebie na uboczu

Wszystkie żagle wypływają
Wróć, jeśli nadal mnie kochasz
Nie spędzę lata
Czekając na ciebie na uboczu
Nie spędzę lata
Czekając na ciebie, chodź znajdź mnie

Widziałem twoją twarz
We wszystkich innych twarzach
Nie spędzę lata
Czekając na ciebie na uboczu
Nie spędzę lata
Czekając na ciebie, chodź znajdź mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz