Jenifer, Slimane - Les choses simples - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

czwartek, 4 kwietnia 2019

Jenifer, Slimane - Les choses simples - tłumaczenie z francuskiego


Utwór: Les choses simples
Wykonawca: Jenifer (z gościnnym udziałem Slimane'a)
Album: Nouvelle page (2018)

Tu pourrais, tu pourrais m’emmener très loin
Une vague un nuage, en me tenant la main

Tu pourrais, tu pourrais me dire que tu as tout
Tout c'que j’attendais en soufflant sur mon cou


Emmène-moi en balade
Le long des quais ou en forêt
Tu pourrais me rendre malade
En un mot tu pourrais
Le ciel serait d’accord
Il aime les choses simples
Mon cœur contre ton corps
Si tu aimes les choses simples

Non, ne faisons pas comme les autres
Comme les autres
Non, ne faisons pas comme les autres
Comme les autres
La, lalala, lalala
Si tu aimes les choses simples
La, lalala, lalala, lalala la la la

Tu pourrais, tu pourrais m’inviter à dîner
Toutes les plus belles tables, j’en ai rien à cirer
Tu pourrais, tu pourrais jouer de tes charmes
Arriver devant moi, me faire baisser les armes


Emmène-moi en balade
Le long des quais ou en forêt
Tu pourrais me rendre malade
En un mot tu pourrais
Le ciel serait d’accord
Il aime les choses simples
Mon cœur contre ton corps
Si tu aimes les choses simples

Non, ne faisons pas comme les autres
Comme les autres
Non, ne faisons pas comme les autres
Comme les autres

Emmène-moi mon grand
Fais-moi croquer la pomme
Derrière un sentiment
Se cachent les grands hommes
Fais-moi voler mon grand
Dis-moi où nous en sommes
Derrière un sentiment
Se cachent les grands hommes

Emmène-moi en balade
Le long des quais ou en forêt
Tu pourrais me rendre malade
En un mot tu pourrais
Le ciel serait d’accord
Il aime les choses simples
Mon cœur contre ton corps
Si tu aimes les choses simples

Lalala, lalala, lalala
Si tu aimes les choses simples
La, lalala, lalala
La la la la la la la
Mógłbyś, mógłbyś mnie zabrać bardzo daleko
Fala, obłok, trzymając mnie za rękę
Mógłbyś, mógłbyś mi powiedzieć, że masz wszystko
Wszystko na co czekałam, gdy twój oddech oplatał moją szyję

Zabierz mnie na przejażdżkę
Wzdłuż doków lub lasem
Mógłbyś sprawić bym się rozchorowała
Jednym słowem, możesz
Niebo pozostanie w zgodzie
Lubi proste rzeczy
Moje serce naprzeciw twojego ciała
Jeśli lubisz proste rzeczy

Nie, nie postępuj tak jak inni
Jak inni
Nie, nie postępuj tak jak inni
Jak inni
La, lalala, lalala
Jeśli lubisz proste rzeczy
La, lalala, lalala, lalala la la la

Mógłbyś, mógłbyś zaprosić mnie na obiad
Same najlepsze stoliki, nie dbam o to
Mógłbyś, mógłbyś grać swoim urokiem
Pojawić się przede mną, sprawić że opuszczę ramiona

Zabierz mnie na przejażdżkę
Wzdłuż doków lub lasem
Mógłbyś sprawić bym się rozchorowała
Jednym słowem, możesz
Niebo pozostanie w zgodzie
Lubi proste rzeczy
Moje serce naprzeciw twojego ciała
Jeśli lubisz proste rzeczy

Nie, nie postępuj tak jak inni
Jak inni
Nie, nie postępuj tak jak inni
Jak inni

Zabierz mnie mój drogi
Spraw bym ugryzła jabłko
Za uczuciem
Skrywają się wielcy ludzie
Spraw bym się uniosła mój drogi
Powiedz gdzie jesteśmy
Za uczuciem
Skrywają się wielcy ludzie

Zabierz mnie na przejażdżkę
Wzdłuż doków lub lasem
Mógłbyś sprawić bym się rozchorowała
Jednym słowem, możesz
Niebo pozostanie w zgodzie
Lubi proste rzeczy
Moje serce naprzeciw twojego ciała
Jeśli lubisz proste rzeczy

Lalala, lalala, lalala
Jeśli lubisz proste rzeczy
La, lalala, lalala
La la la la la la la

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz