De2s - Tu connais pas? Tu vas Connaitre - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

sobota, 13 kwietnia 2019

De2s - Tu connais pas? Tu vas Connaitre - tłumaczenie z francuskiego


Ponownie dzięki uprzejmości Katy Koniarz, prezentuję najnowszy numer z płyty De2s wraz z oryginalnym tekstem i jego tłumaczeniem. Utwór promuje płytę, która ukarze się już niedługo, bo 27 kwietnia.

Utwór: Tu connais pas? Tu vas Connaitre
Wykonawca: De2s
Album: Comme un Lundi (2019)





Je vois mes ennemis tous petits, voir minuscules comme des Haribos,
Calmos amigo, je les mets en boite comme des Amiibo,
Faire grosse fortune ho je le sais, je crois que c’est pas fait pour moi,
Mais fermer toutes ces gueules, si, J’aime quand les traîtres se fourvoient,

Un hip-hop technique, pour ceux qui ont kiffé notre truc,

Comme au kainry foot, je mets que des drops, et sans l’aide des forces occultes,
Ils te servent des sons inratables, ouais cuisinent de belles merdes,
Je veux pas être le meilleur, mais je dois t’avouer que je déteste perdre,

Le son m’attire et en vrai je m’en lasse pas,

C’est plus ce qu’il y a autour qui me dégoute comme un vieux Kafta,
Mon cœur chavire entre ce qui est bon pour moi

et tout ce qui me fait plaisir alors je persévère  quand j’y crois
Je m’investis et en réponse je me sens si seul, même si le soutien est parfois là,

Et dans ma tête y a comme un bug, alors dans le doute je repars au combat,
« et je leurs dit »
De2s poto tu connais pas, tu vas connaître « yeah, yeah » De2s poto tu connais pas, tu vas connaître « et tu le sais » De2s poto,  tu connais pas, tu vas connaitre tu vas connaître
Parles en à tes copains, dit leur qu’un nouveau skeud va arriver,
Que des autres sont déjà là, qu’avec le cœur je les avais délivrés,
Accompagné de mes Polonais, de mes New yorkais à ceux d’L.A.,
 de mes banlieusards, qui sans délais ont donné ça sur mes projets,

on partage notre art, et ça se passe ainsi,
 vu que rien n’est cile-fa, je garde les pieds au sol, même si j’ai l’envie,
 de faire décoller ma musique, de voyager à tout balle,
 je veux provoquer la chance, mais je suis si nul à la courte paille,
stop bye-bye, c’est ce que je voudrais dire à chaque fois,
que je vois que c’est die, je retente et me plante, presque au même endroit,

le peu-ra un Castlevania, pour les hardcore gamers,
j’épuise mes "continue", mais y retourne y passer des heures,
vu que rien n’est dû au hasard, qu’il faut la force et le désire,
ça fait 15 piges que je m’acharne, mais cela va-t-il suffire,
je suis le genre qui sort de nul part, mais qui espère aller loin,
de2s tu connaissais pas, là tu connais enfin.
Widzę moich wrogów malutkich, patrz maluteńkich jak Haribo,
Calmos amigo, wkładam ich do pudełka jak Amiibo,

Zrobić dużą fortunę,  tak wiem, myślę, że to nie jest dla mnie,
Ale zamknąć te wszystkie  gęby, tak, lubię gdy zdrajcy sami się  pogrążają,

Hip-hop techniczny, dla tych, którzy pokochali nasze rzeczy,
Jak w amerykańskim futbolu, wrzucam tylko «drop» i bez pomocy sił okultystycznych,
Oni serwują ci dźwięki nie do popsucia, tak gotują piękną sraczkę,
Nie chcę być najlepszy, ale muszę ci się przyznać, że nienawidzę przegrywać,

Muzyka mnie przyciąga, i naprawdę mnie nie męczy,
To bardziej,  wszystko co jest wokół mnie obrzydza, jak stara Kafta,
Moje serce się waha między tym, co jest dla mnie dobre
I tym, co czyni mnie szczęśliwym, więc kontynuuję gdy w to wierzę
Angażuję się i w odpowiedzi czuję się taki samotny, nawet jeśli czasami jest tu wsparcie,

A w mojej głowie jest coś jak « bug », więc gdy mam wątpliwości,  wracam do walki,
„I ja im mówię”
De2s ziomek nie znasz, to poznasz „yeah, yeah” De2s ziomek nie znasz, to poznasz „i ty to wiesz ” De2s ziomek, nie znasz, to poznasz, poznasz

Mów o tym znajomym, powiedz im, że nadchodzi nowa płyta,
Że inne  już tu są, że wydałem je z sercem,

w towarzystwie moich Polaków, od moich Nowojorczyków, do tych z L.A.
Moich ludzi z przedmieść, którzy bez opóźniania dali to na moje projekty,

Dzielimy się naszą sztuką, tak to się dzieje,
Biorąc pod uwagę, że nic nie jest łatwe, stąpam mocno  po ziemi, nawet jeśli mam ochotę,
Wznieść moją muzykę, podróżować na maksa,
Chcę sprowokować szczęście, ale jestem taki słaby w słomki
Skończ bye-bye, to chciałbym powiedzieć za każdym razem,
Kiedy widzę  że nie da rady, znowu próbuje i się potykam , prawie w tym samym miejscu,

Rap jedna Castlevania dla hardcorowych graczy,
Wyczerpuje moje „continue”, ale wracam tam, aby spędzać godziny,
Widząc, że nic nie dzieje się przez przypadek, potrzeba siły i pożądania,
Od 15 lat się staram, ale czy to wystarczy,

jestem typem, który pojawia się znikąd, ale który ma nadzieję zajść daleko,
De2s nie znałes go,  teraz w końcu znasz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz