Charlotte Gainsbourg - Rest - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

środa, 13 września 2017

Charlotte Gainsbourg - Rest - tłumaczenie z francuskiego

paroles, napisy, słowa, tekst, lyrics, tłumaczenie, traduction, translation, chanson, francaise chanson,
Ponieważ Charlotte Gainsbourg po dość długiej przerwie wyda w listopadzie swój kolejny album, poniżej wstępne tłumaczenie tytułowego utworu z tej płyty.

Utwór: Rest
Wykonawca: Charlotte Gainsbourg
Album: Rest (Listopad 2017)


[Chorus 1]
Prends-moi la main, s'il te plaît
Ne me laisses pas m'envoler
Restes avec moi, s'il te plaît
Ne me laisses pas t'oublier

[Verse 1]
We're walking in the air
We're floating in the moonlit sky
I'm finding I can fly
So high above with you

[Chorus 2]
Restes avec moi, s'il te plaît
Ne me laisses pas t'oublier
Prends-moi la main, mon sacré
Je te laisserai m'envoler

[Interlude]
M'envoler
T'embracer
Te toucher
M'accepter
T'oublier
M'envoler
T'embracer
Te toucher

[Verse 2]
We're walking in the air
Riding in the midnight blue

[Chorus 1]
Prends-moi la main, s'il te plaît
Ne me laisses pas m'envoler
Restes avec moi, s'il te plaît
Ne me laisses pas t'oublier

[Interlude]
M'envoler
T'embracer
Te toucher
M'accepter
T'oublier
M'envoler
T'embracer
Te toucher

[Chorus 2]
Restes avec moi, s'il te plaît
Ne me laisses pas t'oublier
Prends-mon la main, mon sacré
Je te laisserai m'envoler
[Chór 1]
Weź mnie za rękę, proszę cię
Nie pozwól mi odlecieć
Pozostań ze mną, proszę cię
Nie pozwól mi o sobie zapomnieć

[Werset 1]
Spacerujemy w powietrzu
Pływamy po księżycowym niebie
Odkrywam, że mogę latać
Tak wysoko, z tobą

[Chór 2]
Zostań ze mną, proszę cię
Nie pozwól mi o sobie zapomnieć
Weź mnie za rękę, moje serce
Pozwolę byś mnie wzniósł

[Interludium]
Wznieś mnie
Pocałować cię
Dotknąć cię
Przyjmij mnie
Zapomnij
Wznieś mnie
Pocałować cię
Dotknąć cię

[Werset 2]
Spacerujemy w powietrzu
Jadąc w ciemnym błękicie

[Chór 1]
Weź mnie za rękę, proszę cię
Nie pozwól mi odlecieć
Pozostań ze mną, proszę cię
Nie pozwól mi o sobie zapomnieć

[Interludium]
Wznieś mnie
Pocałować cię
Dotknąć cię
Przyjmij mnie
Zapomnij
Wznieś mnie
Pocałować cię
Dotknąć cię

[Chór 2]
Zostań ze mną, proszę cię
Nie pozwól mi o sobie zapomnieć
Weź mnie za rękę, moje serce
Pozwolę byś mnie wzniósł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz