Maissiat - La Beauté Du Geste - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

niedziela, 19 lutego 2017

Maissiat - La Beauté Du Geste - tłumaczenie z francuskiego

paroles napisy słowa tekst lyrics tłumaczenie traduction translation
Na początku zaproszę na koniec, gdzie prezentuję krótki film o pewnym miejscu w Polsce. To pomysł, który chciałbym rozwinąć - bez cykliczności, całkowicie improwizując. Mam świadomość braku doświadczenia w tej materii i wielu innych niedostatków, te w miarę możliwości będę dopracowywał. Zamiarem jest zatrzymanie się na chwilę, co chcę zrobić przede wszystkim dla siebie, ale dzieląc się z każdym, kto również będzie miał na to ochotę. Myślę, że poniższy utwór dobrze wprowadza w nastrój całości - zapraszam.




Utwór: La Beauté Du Geste
Wykonawca: Maissiat
Album: Grand Amour (2016)





Une photo de toi
Un polaroid
Et le temps qui s'arrête et me glace le sang

Comme ce jour de l'an sous acide
J'ai des idées bizarres
Bizarroïdes
Un avis de tempête et tout fichera le camp

Et je m'en fiche

Je me fiche de tout à présent
Que tu es parti
Tu es partout
Reviens
Que je te donne ce qu'il me reste
Le temps tiens je te lègue lobélie

Et la beauté des gestes
Moi je n'en ai plus besoin
Twoja fotografia
Polaroid
I czas, który zatrzymał się w miejscu, i zmroził mi krew w żyłach
Jak tego pierwszego dnia, w Nowym Roku
Byłam pełna dziwnych pomysłów
Niesamowitych
Zapowiedź nawałnicy sprawiła, że wszyscy uciekli
A ja o to nie dbam

Nie obchodzi mnie już teraz
Że odszedłeś
Jesteś wszędzie
Powracasz
Że dałam ci wszystko co mi pozostało
Czas zabiera w posiadanie, zostawiam ci stroiczkę
A piękno gestów
Ja go już nie potrzebuję

5 komentarzy:

  1. Jest takie miejsce - już nawet bajkowe, hałda Ajska w Świątkach - Chropaczowie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, jest taka możliwość, że jeśli napiszę kilka tutułów francuskich piosenek, przetłumaczy mi je Pan na Pl + tekst fonetyczny?
    Zaznaczam, że byłoby ich troche. Oczywiście to jest tylko pytanie. Odwiedzam ta strone dość czest szukajac owych piosenek, jednak to chyba rzecz gustu :) pozdrawiam i licze na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę podać te tytuły, zobaczę co da się zrobić i może raz na jakiś czas wrzucę dla urozmaicenia. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Slimane - Frérot
    Slimane - Adieu
    na tych najbadziej mi zależy zeby mozna bylo przeczytać je fonetycznie. :)
    + tłumaczenie, bo chciałabym wybrać jedna z nich na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń