Benjamin Biolay - Roma (amoR) - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 13 lutego 2017

Benjamin Biolay - Roma (amoR) - tłumaczenie z francuskiego

Benjamin Biolay nie ustaje w wysiłkach. Dopiero co artysta odebrał słuszne pochwały za ostatnią płytę Palermo Hollywood (w tym m.in. trofeum za najlepszy album roku - Victoires de la musique), a już opublikował utwór zapowiadający kolejne kompozycje, które zostaną wydane w tym roku na płycie pt.: Voler. Klip jest zapisem z koncertu, który odbył się w Marsylii 2 lutego.
Artysta wyjaśnił, że płyta ma być kontynuacją tego, co zaprezentował w Palermo Hollywood, ale tym razem jest to bardziej miejska wersja muzyki latynoamerykańskiej.
(źródło: http://www.rtl.fr)


Utwór: Roma (amoR)
Wykonawca: Benjamin Biolay
Album: Volver (19 maja 2017)




Rome en un seul jour
Rome en une seul fois
L'impression que toujours tu étais là
Dis t'as vu comme ça glisse
Pourtant tu m'as commis d'office
Mais c'est la fin pour moi
Du chemin, du chemin de croix, je crois

(Roma)
Rome en un seul jour
(Amor Roma)
Rome en une seul fois
(Amor Roma)
Parle moi d'amour
Parle moi de toi
Rome en une seul fois

C'est un bien beau séjour
Bien mérité je crois
Nous prîmes bien, nous prîmes cher
Mais c'est toi que j'ai dans ma chair
Plus les lambeaux du temps jadis d'un temps naguère

(Roma)
Rome en un seul jour
(Amor Roma)
Rome en une seul fois
(Amor Roma)
Parle moi d'amour
(Amor Roma)
Rome en une seul fois

[tutaj część po hiszpańsku]
Esa noche yo también perdí mi voz
Gritaba en lenguas algo sin sentido
y bailaba revoleando un corazón herido
Ahora me siento en coma
Perdona si te quemé como Nerón a Roma

??? Este delirio
Pido que ??? en el rio

Roma se escribe amor al revés

Esta vez ni me ves
Ya no sigo tus pies
Como un pez nadaré
donde tu ya no estés
Me entendés?
Ya no se qué es lo que mierda querés.

(Roma)
Rome en un seul jour
(Amor Roma)
Rome en une seul fois
(Amor Roma)
Parle moi d'amour
(Amor Roma)
Rome en une seul fois

Rome en un seul jour
(Amor Roma)
Rome en une seul fois
(Roma)
Parle moi d'amour
(Amor Roma)
Parle moi de toi
Rome en une seul fois
Rzym w jeden dzień
Rzym na jeden raz
Wrażenie jak gdybyś od zawsze tam była
Widziaaś jak gładko idzie?
A jednak dostałem go od ciebie z urzędu
Ale to jest dla mnie koniec
Drogi, drogi krzyżowej, tak myślę

(Rzym)
Rzym w jeden dzień
(Kochany Rzym)
Rzym na jeden raz
(Kochany Rzym)
Mów mi o miłości
Mów mi o sobie
Rzym na jeden raz

To jest piękna wizyta
Myślę, że zasłużona
Było pięknie, było drogo
Ale to ty jesteś tą, którą mam pod skórą
Więcej strzępów czasu, przeszłość coraz odleglejsza

(Rzym)
Rzym w jeden dzień
(Kochany Rzym)
Rzym na jeden raz
(Kochany Rzym)
Mów mi o miłości
Mów mi o sobie
Rzym na jeden raz

[tutaj część po hiszpańsku]
Tej nocy, ja też straciłem głos
On krzyczy językami bez znaczenia
Wywija transparentem z rannym sercem
Teraz jestem w śpiączce
Przykro mi jeżeli chcesz wszystko spalić  tak jak Neron Rzym
??? to majaczenie
Pytam czy ??? w rzece

Rzym [Roma] pisany od tyłu to miłość [amor]
Tym razem mnie nie widzisz
Tracisz swoje nogi
Będę pływał jak ryba
Tam, gdzie ciebie już nie ma
Co mam na myśli?
Już nie jest tym czego cholernie chcą

(Rzym)
Rzym w jeden dzień
(Kochany Rzym)
Rzym na jeden raz
(Kochany Rzym)
Mów mi o miłości
Mów mi o sobie
Rzym na jeden raz

Rzym w jeden dzień
(Kochany Rzym)
Rzym na jeden raz
(Rzym)
Mów mi o miłości
(Kochany Rzym)
Mów mi o sobie
Rzym na jeden raz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz