Anne Sila - Tends-moi les bras - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 6 lutego 2017

Anne Sila - Tends-moi les bras - tłumaczenie z francuskiego

paroles, napisy, słowa, tekst, lyrics, tłumaczenie, traduction, translation
Ot i taki erotyk prosty w wykonaniu artystki, która swoją karierę rozpoczęła dzięki francuskiej czwartej edycji programu "The Voice, la plus belle voix", gdzie dotarła aż do finału.






Utwór: Tends-moi les bras
Wykonawca: Anne Sila
Album: Amazing Problem (2016)




Tends-moi les bras
Encore une fois
Même si on sait que c’est pas comme ça qu’on s’oubliera

Tends-moi les bras
Encore une fois
Tends moi ta main, tends moi tes mots
Tes gestes maladroit

Tends-moi les bras
Murmure-moi toutes les belles choses que l’on fera
Tous les matins que l’on verra


Tends-moi les bras
Raconte-moi que tu adores me réveiller

Que tu ne me vois pas assez

Tends-moi les bras
Effleure moi
De tes caresses qui me brûlent
De tes « je ne désire que toi »


Tends-moi les bras
Enlace-moi, embrasse-moi
je veux revivre une fois encore
Quand nos deux corps sont à l’étroit

Ooooh Ahhhh
Ooooh Ahhhh
Tededed papade dededede…

Enlace-moi, embrasse-moi

Je veux entendre battre ton cœur
Je veux me perdre dans ta sueur
Et respirer au creux de toi

Tends-moi les bras
Encore une fois
Tends-moi tes cris et mes sanglots
Parce que l’on va se faire la peau

Tends-moi mes peurs et ton effroi
Tends-moi non j’ai trop peur de toi
Tends-moi que l’amour n’a pas de lois

Tends-moi les bras
Tends-moi ma haine
Tends-moi mes doutes et tes mensonges qui me dégoutent
Et nos je ne déchire que toi

Tends-moi les bras
Même si l’on va payer le prix

Même si tu sais que ça me détruit
Même si demain tout s’envolera

Tends-moi les bras
Tends-moi les bras
Parce qu’on a perdu le contrôle
Parce que j’ai mal quand tu me frôles
Mais que j’ai mal quand t’es pas là

Ooooh Ahhhh
Ooooh Ahhhh
Tededed papade dededede…
Weź mnie w ramiona
Jeszcze jeden raz
Nawet jeśli wiemy, że to ot tak, abyśmy zapomnieli

Weź mnie w ramiona
Jeszcze jeden raz
Wyciągnij swoją rękę, daj mi swoje słowa
Twoje nieporadne ruchy

Weź mnie w ramiona
Wyszeptuj wszystkie piękne chwile, które się nam przytrafiły
Wszystkie poranki, które razem zobaczyliśmy

Weź mnie w ramiona
Powiedz mi, że kochasz mnie, gdy się przebudzę
Że nie masz dość patrzenia na mnie

Weź mnie w ramiona
Dotknij mnie
Twoją pieszczotą, która mnie rozpali
Twoim «nie pragnę nic więcej prócz ciebie»

Weź mnie w ramiona
Przytul mnie, pocałuj mnie
Chcę to przeżyć jeszcze jeden raz
Kiedy nasze ciała są tak blisko

Och Ach
Och Ach
Tededed papade dededede…

Przytul mnie, pocałuj mnie

Chcę słyszeć bicie twojego serca
Chcę przepaść w twoim zapachu
I oddychać głęboko w tobie

Weź mnie w ramiona
Jeszcze jeden raz
Daj swoje krzyki i mój płacz
Bo tak się dzieje, gdy dotykasz skóry

Zabierz moje obawy i twój strach
Weź, zaczekaj - zbyt się ciebie boję
Weź, bo miłość to nie prawo

Weź mnie w ramiona
Zabierz moją nienawiść
Weź moje wątpliwości i swoje kłamstwa, którymi się brzydzę
I nas, to ciebie tylko rozedrę

Weź mnie w ramiona
Nawet jeśli przyjdzie nam za to zapłacić cenę
Nawet jeśli wiesz, że to mnie zniszczy
Nawet jeśli jutro wszystko uleci

Weź mnie w ramiona
Weź mnie w ramiona
Ponieważ straciliśmy kontrolę
Ponieważ to boli, kiedy mnie szczotkujesz
Ale boli też, kiedy ciebie tam nie ma

Och Ach
Och Ach
Tededed papade dededede…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz