Sirius Plan - Plus Que Parfait - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

niedziela, 28 sierpnia 2016

Sirius Plan - Plus Que Parfait - tłumaczenie z francuskiego

Sirius Plan jest zespołem składającym się z trzech kobiet: Skye (Élodie Legros), Claire Joseph i Gaëlle Mievis. Wyglądają zadziornie, ale niezaprzeczalnie emanuje z nich szczęście - szczególnie na poniższych filmach.
Po wydaniu w 2012 roku swojej pierwszej promocyjnej płyty, w ubiegłym roku przyszedł czas na debiut albumu studyjnego. Wprawni obserwatorzy mogli dostrzec te panie, przy okazji występów Sophie Tith #1, #2, gdy ta zyskała popularność dzięki francuskiej edycji Idola "Nouvelle Star".
Moim zdaniem jest to idealny sposób by rozpocząć ten niedzielny poranek - zapraszam i życzę miłego dnia.


Utwór: Plus Que Parfait
Wykonawca: Sirius Plan
Album: Dog River Sessions (2015)



Viens prendre l'air
Laisse les là
Ceux qui pensent à l'envers
Hey hey hey
Viens laisse toi faire
Laisse les là
Ceux qui pensent tout droit
Ha ha ha

Ref
Hey ! Sourire parfait
Qu'est-ce que j'en fais
Qu'est-ce que j'en sais moi
Ha ha ha
Hey ! Je suis, tu es
Plus que parfait
Bien plus que ça
Ha ha ha

Viens prends ma main
Compte mes doights
S'il en manque dis moi
Ha ha ha
Viens prends mes lévres
Compte avec moi
Combien ça vaut tous ça

Ref
On se délave et j'ai de la peine...
Chodź zaczerpnąć powietrza
Zostaw
Tych, którzy myślą inaczej
Hej hej hej
Chodź, pozwól sobie na to
Zostaw
Tych, którzy myślą inaczej
Ha ha ha

Ref
Hej! Doskonały uśmiech
Co z nim robię
Co ja tam o tym wiem
Ha ha ha
Hej! Ja, ty jesteśmy
Więcej niż doskonali
O wiele więcej
Ha ha ha

Chodź weź moją dłoń
Policz moje palce
Jeśli któregoś brakuje, powiedz mi o tym
Ha ha ha
Przyjdź, weź moje usta
Policz ze mną
Ile to wszystko jest warte

Ref
Zmywamy się, a ja z trudem ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz