Piątkowe tłumaczenie - Calogero - Avant toi - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 15 maja 2015

Piątkowe tłumaczenie - Calogero - Avant toi - tłumaczenie z francuskiego

Z uwagi na walory, które w szczególności kobietom mogą przypaść do gustu, jeszcze jeden utwór z ostatniej płyty Calogero.





Utwór: Avant toi
Wykonawca: Calogero
Album: Les feux d'artifice (2014)






C'est des jours entiers
Ployer sous un fardeau
Jamais léger
Toujours courber le dos
Avant toi
Avant toi laisse moi te dire que

C'est traîner des pieds
C'est exister à peine
Désespérer
Que quelque chose advienne
Avant toi
Avant toi laisse moi te dire

Avant toi c'était quoi
Sinon un préambule
Un long chemin de croix
Puis tout bascule
Avant toi c'était rien
Ou si peu que mon corps
Avant toi se souvient
De s'être senti mort

C'est se démener
Chanter dans le désert
Pour qui c'était
Tous ces vers, tous ces airs
Avant toi

Avant toi laisse moi te dire

Avant toi c'était quoi
Une répétition
De mots de gestes las
Puis l'explosion
Avant toi c'était rien
Ou si peu que mes bras
N'avaient jamais étreint
Que du vide et du froid

Avant toi c'était quoi
Sinon un préambule
Un long chemin de croix
Puis tout bascule
Avant toi c'était rien
Ou si peu que mon corps
Avant toi se souvient
De s'être senti mort

Avant toi c'était quoi
Juste une scène immense
Bien trop vaste pour moi
Et puis tout danse
Avant toi c'était rien
Ou si peu que ma vie
Commença le matin
Du jour où je te vis
Całymi dniami
Żyłem jak na zakręcie
Nigdy lekko
Zawsze gnąc plecy
Zanim przyszłaś
Zanim się pojawiłaś, pozwól mi powiedzieć sobie, że
To było jak zły sen
Jak ledwie widoczne istnienie
Rozpacz
Czegoś co się wydarzyło
Zanim przyszłaś
Przed tobą, pozwól mi powiedzieć sobie

Co było przed tobą?
Jeśli nie początek (wstęp)
Długa ciężka droga
Później wszystko się zmieniło
Przed tobą nie było nic
Lub nic prócz mojego ciała
Przed tobą pamiętam
Dało się wyczuć tylko śmierć

To jest walka
Śpiew na pustyni
Dla którego było to
Każdym wersem, wszelką melodią
Przed tobą

Przed tobą, pozwól mi powiedzieć sobie

Co było przed tobą?
Powtarzanie
Słów, gestów
Później wybuch
Przed tobą nie było nic
Lub tak niewiele, że moje ramiona
Nigdy nie tuliły nic
Prócz pustki i zimna

Co było przed tobą?
Jeśli nie początek (wstęp)
Długa ciężka droga
Później wszystko się zmieniło
Przed tobą nie było niczego
Lub nic prócz mojego ciała
Przed tobą pamiętam
Dało się czuć tylko śmierć

Co było przed tobą?
Tylko wielka scena
Zbyt duża jak dla mnie
A później wszystko tańczyło
Przed tobą nie było nic
Lub tak niewiele, że moje życie
Rozpoczęło się o poranku
Tego dnia kiedy cię zobaczyłem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz