Mendelson - Je serais absent - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 4 maja 2015

Mendelson - Je serais absent - tłumaczenie z francuskiego


Słowa dzisiejszego tłumaczenia udostępnione zostały przez grupę Mendelson, teledysk nagrany został przez niezależną artystkę Rimę Samman. Obraz który zobaczycie jest bardzo w punkt tego co można usłyszeć, ale uprzedzam że trzeba takie rzeczy czuć, przez co jeszcze goręcej zachęcam, bo przecież Mendelson to jeden z ulubionych wykonawców w Karmniku.

Utwór: Je serais absent
Wykonawca: Mendelson
Album: Ici D'Ailleurs (2013)




Je voulais voir
Je voulais regarder
Ne rien laisser derrière moi
Je ne voulais rien laisser
Je voulais voir

Je voulais regarder
Ne plus avoir d’ombre en moi
Ne plus en projeter

Je voulais voir
Je voulais regarder
Disparaître miroir transparent
Je ne voulais rien laisser

Comme un malentendu absurde
Comme le brouillard
Je voulais me dissiper

Je voulais m’aplatir
Comme de l'eau plate sur cette table vide
Je voulais me liquider

Faire le moins de mal possible
Faire le moins de bruit possible
Je voulais faire le moins possible

Me fondre dans le paysage
Qu’un souffle qu’un nuage
Que de l’air qui passerait
Sur un coin de ton visage

Sans attendre
Ce qui ne sera pas arrivé
Sans plus vouloir savoir
Jusqu'où ne plus aller
Je ne voulais plus que voir
Me voir partir
En premier

Je voulais dire que je serais absent
Qu’il n’y aurait personne ici
Pour les messages

Vous serez gentils
De ne plus
En laisser
Chciałem zobaczyć
Chciałem oglądać
Nic nie pozostawić za sobą
Nie chciałem nic zostawiać
Chciałem zobaczyć

Chciałem oglądać
Więcej nie gnieździć w sobie cienia
Nie rzucać go więcej

Chciałem zobaczyć
Chciałem oglądać
Znika przezroczyste lustro
Nie chciałem nic zostawić

Jak absurdalne nieporozumienie
Jak mgła
Chciałem się rozpłynąć

Chciałem się rozmyć
Jak woda na tym pustym stole
Chciałem się unicestwić

Uczynić jak najmniejsze szkody
Wyrządzić jak najmniej hałasu
Chciałem zrobić jak najmniej

Wtopić się w krajobraz
Jak podmuch, jak obłok
Jak przepływające powietrze
Po krawędzi twojej twarzy

Bez czekania
Na to co nie miało się wydarzyć
Nie chcieć (już) więcej wiedzieć
Dokąd więcej (już) nie podążać
Nie chciałem nic ponad to by zobaczyć
Siebie jak odchodzę
Przede wszystkim

Chciałem powiedzieć, że będę nieobecny
Nikogo tutaj nie będzie
By odebrać wiadomość

Bądźcie tak mili
By już więcej
Ich nie zostawiać (wiadomości)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz