Tandem - Vanessa Paradis - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

środa, 26 czerwca 2013

Tandem - Vanessa Paradis - tłumaczenie z francuskiego

W związku z nową płytą Vanessy Paradis co nie co wspomnień dotyczących jej odrobinę starszych wykonań. Poniżej energetyczny, erotyczny i wyzwolony teledysk do utworu Tandem oraz tłumaczenie. Utwór został napisany jeszcze przez Serge-a Gainsbourg-a a skomponowany przez Franck-a Langolff-a. Był częścią albumu "Variations sur le même t'aime" i ukazał się w 1990 roku.

W kwestii ciekawostek, wiem że dla wielu może to być niewiarygodne, ale ten klip zrealizowano 23 lata temu, a sprawia wrażenie produkcji sprzed kilku dni.. Jeżeli ktoś zapytałby mnie jakie są zalety czarno-białych materiałów filmowych, pokazałbym właśnie ten teledysk.
Autorem teledysku był Jean-Baptiste Mondino, fotograf francuski i realizator tego typu produkcji. Właśnie ta jego praca została nagrodzona francuską nagrodą Wiktora za najlepszy klip roku.

Utwór: Tandem
Wykonawca: Vanessa Paradis
Album: Variations sur le même t'aime




Dans le mot je t´aime
Trop de M
Et jamais jamais un seul N
Dans amour toujours
C´est le pour
Ou le contre c´est souvent la haine
On m´dévisage
On m´envisage
Comme une fille que je ne suis pas
Je m´exile
Trop fragile
Mille et une nuits m´éloignent de moi

Dans le mot je t´aime
Tandem
Autant d´M
Parfois ça brille comme un diadème
Toujours le même thème
Tandem
C´est idem
Bientôt le crash
I don´t know when
Tu es fort en thème
Math-elem
Mais en math-sup tu deviens blême
Dans amour toujours
C´est le pour
Ou le contre on récolte ce que l´on sème

Tu m´dévisages
Tu m´envisages
Comme une fille que je ne suis pas
Tu m´exiles
Si fragile
Mille et une nuits m´éloignent de toi

Dans le mot je t´aime
Tandem
Autant d´M
Parfois ça brille comme un diadème
Toujours le même thème
Tandem
C´est idem
Bientôt le crash
I don´t know when.
W słowach "kocham cię"
Przez zbyt wiele M
I nigdy przenigdy pojedyncze N
W miłości zawsze
Jest się za
Lub przeciw, to często jest nienawiść "N"
Jedni na mnie łypią
Inni podziwiają
Jak dziewczynkę, którą nie jestem
Uciekam
Zbyt delikatna
Baśnie tysiąca i jednej nocy trzymają mnie z dala od siebie
W słowach "kocham cię"
Tandem
Tyle co M
Czasem to błyszczy jak diadem
Zawsze ten sam motyw
Tandem
To to samo
Wkrótce katastrofa
Nie wiem kiedy
Jesteś mocny w temacie
Matematyki podstawowej
Ale w matmie rozszerzonej słaby
W miłości zawsze
Jest to za
Lub przeciw zebraniu plonu po tym co zasiano
Ty na mnie łypiesz
Podziwiasz mnie
Jak dziewczynkę, którą nie jestem
Przeganiasz mnie
Tak delikatną
Baśnie tysiące i jednej nocy trzymają mnie z daleka od ciebie
W słowach "kocham cię"
Tandem
Tyle co M
Czasem to błyszczy jak diadem
Zawsze ten sam motyw
Tandem
To to samo
Wkrótce katastrofa
Nie wiem kiedy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz