Mathieu Boogaerts - Avant que je m'ennuie

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

sobota, 8 czerwca 2013

Mathieu Boogaerts - Avant que je m'ennuie

Obiecany w poprzednim wpisie kolejny utwór - kolejny raz spokojnie, ale też z refleksją. Lekko, łatwo i przyjemnie.

Artysta: Mathieu Boogaerts
Utwór: Avant que je m'ennuie
Album: Mathieu Boogaerts (2012)





Chérie si tu veux que ça bouge ------ Kochana jeśli chcesz go przenieść
Si tu veux que ça m'émeut ----------- Jeśli chcesz by mnie przenieść
Si tu veux que nous, ----------------- Jeśli chcesz abyśmy
On refasse du feu ------------------- Ponownie rozpalili płomień
Si tu as envie ------------------------ Jeśli chcesz
Et Si tu veux que je moi aussi -------- I jeśli chcesz żebym ja także

Chérie si tu cherches moi ------------ Kochana jeśli szukasz mnie
Si tu veux de l'appui ----------------- Jeśli chcesz wsparcia
Si tu veux du poids ------------------ Jeśli chcesz coś znaczyć
Si tu veux que la nuit ----------------- Jeśli chcesz bym nocą
Je me mets sur toi ------------------- Żebym został z tobą
Oui si tu veux qu'avec toi je crie ----- Tak jeśli chcesz z tobą płaczę

Avant que je m'ennuie --------------- Zanim się znudzę
Avant que je m'enfuie --------------- Zanim ucieknę
Avant que je m'enfuie --------------- Zanim ucieknę

Chérie sors de ton trou -------------------- Miód wypływa z ciebie
Montre-moi ta flamme, -------------------- Pokaż mi swój płomień
Oui montre-moi tout ----------------------- Tak pokaż mi wszystko
Si t' es une femme montre-moi dessous ---- Jeśli jesteś kobietą pokaż mi swoją drugą stronę
Montre-moi tes charmes, jusqu'au bout ---- Pokaż mi swoje wdzięki, aż do końca

Oh oui donne-moi ton goût ---------------- O tak daj mi swój smak
Moi que tu affames ------------------------ Jestem głodny ciebie
Donne-moi ton cou ------------------------ Daj mi swoją szyję
Si tu veux que je brame -------------------- Jeśli chcesz bym ryczał
Mets-toi à genoux ------------------------- Padnij na kolana
Et range ton arme, ton caillou -------------- Schowaj swoją broń, twój kamień

Avant que je m'ennuie --------------- Zanim się znudzę
Avant que je m'enfuie --------------- Zanim ucieknę
Avant que je m'enfuie --------------- Zanim ucieknę
(x2)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz