Christine and The Queens - Damn, dis-moi (feat. Dâm-Funk) - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

czwartek, 17 maja 2018

Christine and The Queens - Damn, dis-moi (feat. Dâm-Funk) - tłumaczenie z francuskiego

A przed piątkowym tłumaczeniem całkiem świeży singiel od Christine and the Queens, a może raczej od Chrisa. Proszę wybaczyć roboczą wersję, ale ponieważ to dla mnie istotna artystka, wyjątkowo śpieszę, by podzielić się tą informacją.

Utwór: Damn, dis-moi
Wykonawca: Christine and The Queens (z udziałem Dâm-Funk)
Album: Chris (2018)


Je me fais la nique, les mains dans le blouson
Tout mon corps me pique - c'est la salaison

Quand ils loadent leur bras, elles rient de bonté
Tic tic et tac, ça semble écrit sur le papier


Ma tristesse infectera ma mâchoire
Plus je convoite et moins je suis belle à voir
C'est comme un merle, la fille que tu crois retenir

Tape, tape t'appuies au hasard pour la faire jouir et

Que faire
De l'énergie que j'perds
Quand j'te veux
Damn dis-moi comment mieux

Je suis allée noyer ma fame puisque c'est elle qui t'a plu
Un billet pour Stella qui sucera mes amours déçus


Dans le noyau des villes, ils m'interpellent depuis leur quechu'
"T'es t'es t'es qui? De la monnaie, pas des vendus !"
Revenue au matin pleine de sueur
Mon corps menti entre les bras du passeur

Accroupie, laisser toute la meute rager
T'es qui pour me traiter, toi?

Que faire
De l'énergie que j'perds
Quand j'te veux
Damn dis-moi comment mieux

(Toucher)
Touché, touché, touché, touché...
Kpię z siebie, z rękami w kurtce
Całe ciało mnie gryzie - to czas solenia

Kiedy chłopcy pakują swoje ramiona, one śmieją się przymilnie
Tik tik i tak, wydaje się jakby spisane na papierze

Mój smutek zaraża moją szczękę
Im bardziej pożądam, tym mniej jestem urodziwa
To jest jak kos, dziewczyna, którą wydaje ci się że pamiętasz
Klap, klap przyciskasz na oślep by zrobić jej dobrze i
Co robić
Z energią, którą tracę
Kiedy ciebie pragnę
Cholera, powiedz mi, jak najlepiej

Poszłam utopić swoją sławę, bo to ona cię lubiła

Bilet na Stellę, która wyssie moich rozczarowanych kochanków

W głębi miast, oni dzwonią do mnie od czasu ich ...

"A ty, a ty, ty kim jesteś? Pieniądze, nie sprzedane!"
Wracam rano spocona
Moje ciało spoczywało w ramionach pasera

Przykucnij, zostaw cały wściekły szał
Kim ty jesteś żeby ze mną się zadawać?

Co robić
Z energią, którą tracę
Kiedy ciebie pragnę
Cholera, powiedz mi jak najlepiej

(Dotykać)
Dotknięta, dotknięta, dotknięta, dotknięta...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz